Hallo Heb hier een os fs91 ll met pomp. Hoofnaald helemaal ingedraaid motor draaid nog te vet. Motor slaat verder goed aan, heeft veel compressie. nieuwe osf gloeiplug en nieuwe tank gemonteerd. Iemand hier ervaring of oplossing voor? Gr
Oplossing waarvoor? Voor het te vet draaien? Heb je niet zon draai dingetje op de spruitkop (ofzoiets) Die je wat kan terug draaien?
Het zou kunnen dat je high speed naald beschadigd is. Als ik jou was zou ik de carburateur eraf halen, deze loshalen, reinigen (liefst in ultrasoon bad) en dan goed nakijken op beschadigingen cq ontbreken van onderdelen. Ik zie veel motortjes waarbij bijv ook rubberen afdichting ringetjes missen. Hierdoor zuigt de motor veel valse lucht aan en zou hij soortgelijke klachten kunnen geven. Kijk ook eens op de os site voor de exploded view van de motor en carb. Hier staan alle onderdelen, waaronder de ringetjes, aangegeven en kan je kijken of deze ook op jouw motor nog aanwezig zijn. Een nieuw pakking- en ringetjes setje is voor een paar euro snel gekocht. suc6
"met pomp......" Is de pomp niet te regelen? Zo ja dan zou ik een instelling van 1-1,5 slag op de hoofdnaald nemen en dan de pomp inregelen op een druk waarbij de motor normaal loopt. Dan de rest voortaan met de hoofdnaald regelen.
Ik zou hem eerst eens zonder pomp proberen, is je probleem er dan nog dan ligt het in ieder geval niet aan de pomp. Verder is het niet zo simpel te zeggen zonder te zien.