hoi ik ongeveer 1jaar geleden een tweedehans brandstof auto gekocht met een pico motor erin en daar ben ik nu ongeveer 6maanden aan het sleutelen. telkens als ik hem start slaat hij aan maar als ik dan hem stationair wil laten lopen slaat hij af heeft iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?ik gebruik 5%brandstof(die erbij kreeg) zou dit misschien het probleem zijn?? greetzz real
probeer eens nieuwe brandstof en een nieuwe plug. brandstof die ooit eens opengestaan heeft ofzo daar loopt je motor nooit meer fatsoenlijk op. en de plug een verse erin kan nooit geen kwaad :wink: heb je nog wel genoeg compressie op de motor ?
ja ik heb nog wel genoeg compressie ik ga het ff proberen met nieuwe brandstof en een andere plug bedankt alvast!! greetzz real
Wat voor motor is het dan, als het een 3,5 cc motor is en een goede probeer dan eens 20 of 25 % nitro , start beter en loopt dan beter , omdat die racemotoren gemaakt zijn voor 25% nitro , alleen moet je hem niet te lang stationair laten draaien want dan slaat hij af , de motor verzuipt in het brandstof.