Ik ben een beginner en wil met alle geweld de parat gaan kopen en bouwen. ik doe zelf een varend beroep en weet hoe speciaal de voith schneider propeller voor aandrijving is en daarom wil ik hem hebben. Nou is mijn vraag heeft iemand de parat gebouwd en heeft er iemand foto's van zijn bouwproject want ik weet dat het geen beginners model is maar wil hem graag hebben groeten taco
Stuur een Pb naar Roel van Essen. Hij heeft het schip geheel gebouwd. LET WEL !!!! Dit is ZEKERS geen beginners schip. In de laatste 3 Modelbouw Actueel (Kwiklink) heeft een uit 3 delen bestaand bouwverslag gestaan. Voor foto's, kijk eens op : http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=4472&highlight=parat Daar kom je een heel eind. Verder inderdaad even zoeken op Parat... De topics waarin de trotse eigenaar over zijn scheepje praat, zijn er in overvloed. Nogmaals wil ik je waarschuwen voor de moeilijkheids graad van dit schip. Ik zou het zonde vinden als het half afgemaakte schip, over een maand ofzo op Marktplaats te vinden is. Laat je goed door Roel inlichten over de moeilijkheden. Hij zal morgen vast nog wel even tijd kunnen vinden om op dit topic te kunnen reageren.. In ieder geval succes, Marco.