Personal Galleries

Discussie in 'Algemeen modelvliegen' gestart door Paul Tupker, 26 sep 2003.

1. Paul Tupker

Paul Tupker Guest

Hoe werkt dit nu precies? Sinds enige tijd zijn binnen het modelbouwforum "Personal Galleries" in de profielen toegevoegd. Deze zijn overigens in het algemeen leeg. Ook de gebruikers van dit forum blijken zelf niets inhun eigen "Personal Gallerie" te kunnen inbrengen. Misschien kan iemand de bedoeling van dit alles eens op het forum uit de doeken doen?!

2. Gerard_nl

Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    7 sep 2002
  3. Paul Tupker

Paul Tupker Guest

@Gerard_nl
    Dit staat niet als zodanig in het door jou vermelde topic vermeld. En ik zie tenminste 1 profiel (Laurens), waar wel iets in staat, terwijl de betrokkene blijkens zijn profiel niet in het illustere genootschap van "vrienden" verkeert. Dus geen bevredigend antwoord. Misschien kan Robert ons uit de brand helpen?

4. NVM

NVM

Lid geworden:
    28 mrt 2002
    "vrienden van het forum" is geen illuster gezelschap, dit zijn mensen die donateur zijn en zodoende het recht en mogelijkheid hebben om foto's te mogen uploaden in hun personal gallerie.
    De mogelijkheid om "vriend van het forum" te worden staat voor iedereen open.

Dit is reeds eerder vermeld op dit forum in de aankondigingen.

Ik moet echter nog wel de faq aanpassen waarin dit ook uitgebreidt wordt weergegeven.

Robert

5. Gerard_nl

Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    7 sep 2002
    paul in de door mij aangegeven thread zie ik toch duidelijk: "2. De mogelijkheid tot het uploaden van foto's op het forum zelf! voorzien van commentaar."

die optie krijg je als je donateur word.

6. laurens

laurens Forum veteraan

Lid geworden:
    16 feb 2003
    Ik had het erop gezet voordat het aangekondigd werd door Robert. Nu kan ik er niet meer bij en ik weet zelfs niet hoe ik hem eraf haal.
    Ik kan me best voorstellen dat Robert niet wil dat iedereen plaatjes erop kan zetten, want dat kost nogal veel ruimte op de server.

Groeten Laurens

7. NVM

NVM

Lid geworden:
    28 mrt 2002
    nou, ruimte kost het ook, maar nog veel belangrijker, dataverkeer! dat gaat met foto's gigantisch omhoog. Veel mensen zien dat over het hoofd. Het is ook niet voor niks dat veel foto-hosting sites het door-linken verbieden .

Foto's zorgen voor veel dataverkeer, dat kost veeeeel geld, en als je donateur bent betaal je mee aan het dataverkeer. dat is ongeveer de stelling waar ik als beheerder van dit forum vanuitga.

Robert

8. Niek

Niek PH-SAM Forum veteraan

Lid geworden:
    21 aug 2002
    Effe een zelf te bepalen bedagje aan Robert doneren, Laurens!

9. laurens

laurens Forum veteraan

Lid geworden:
    16 feb 2003
    ALs ik 1000 berichten heb gepost Niek!!!

Groeten Laurens

10. Niek

Niek PH-SAM Forum veteraan

Lid geworden:
    21 aug 2002
    8O dus nog ruim 600 x onzin!? 8O

:wink:

11. Cropduster

Cropduster

Lid geworden:
    21 aug 2002
    Da's niet moeilijk Niek, da's jouw ook gelukt. 2X zelfs... :D
    Maar goed, dat laat nog steeds ruim 100 nuttige entries, ook niet slecht... 8)

12. NVM

NVM

Lid geworden:
    28 mrt 2002
    Wie de bal kaatst...

13. Emile

Emile

Lid geworden:
    28 okt 2002
    Klopt als een bus Robert.

Webruimte zijn inderdaad de kosten niet, ik ben aan het zoeken naar een nieuwe provider en iedere 50MB meer webspace kost maar zo'n 50eurocent per maand meer.

Maar ... het is inderdaad de traffic die fors omhoogschiet en dat kost geld! Daarom is jou methode via Lycos een must, verder vind ik het een slimme zet om diegenen die wel rechtstreeks op jou modelbouwforum server willen posten, dan ook meebetalen in de kosten die dit met zich teweeg brengt. :roll:

Grtz,
    Emile 8)

Deel Deze Pagina