Beste, Ik heb een paar weken geleden een phantom 2 gekocht en ben er erg blij mee. Nu heb ik al wat topics gevonden over het gebruik van de phantom 2 voor FPV. Ik heb een Gopro 3 black Edition en die hangt nu rigide onder de phantom, maar dit kan beter. Wat is de aan te raden set-up hiervoor? Ik zit nu zelf aan dit te denken: - Het bestellen van een afzonderlijke Zenmuse lijkt bijna onmogelijk, dus kwam ik op deze uit: https://www.hobbyking.com/hobbyking...hless_Camera_Gimbal_and_ZYX22_Controller.html - Zendertje FPV - Nu wil ik graag een afzonderlijke ontvanger hebben, zodat ik kan de beelden op aparte schermen kan weergeven (laptop, beeldscherm, etc). Iemand een tip hiervoor? Ik ben erg benieuwd!
Er zijn best wel veel topics over fpv & zenmuse met de phantom (2) in dit subforum... Kijk daar ook eens in, staat ook veel nuttige info...
Maar dat is misschien wel een van de problemen, ... Een zenmuse kan ik niet los krijgen, nergens is die leverbaar?? Weet iemand wat daar iets van?
Momenteel enkel bij een zaak los leverbaar voor 400 euro.. Komt wel.. nu enkel nog in combo met de phantom, later ook wel met de 450 en de 550 en los. Geduld
Mmmmm, dan koop je een Phantom2 met zenmuse H3-3D. Voor 1800 uur besteld morgen binnen. Hoe snel wil je het hebben! Wat ik maar wil zeggen, waar een wil is is een weg en wat er niet is is er niet en komt misschien later.
@Ben: dan heb ik 2 phantom II's, wat ik weer een beetje overdreven vind voor de leuk, ... Ik ben gewoon op zoek naar iets extra's voor de phantom 2, in de zin van fpv en zenmuse. Het stomme is, dat de zenmuse niet los te koop is en daar ook geen andere optie voor blijkt te zijn volgens de reactie's.
Videozender is prima, heb ik ook. Als ontvanger heb ik; ImmersionRC DUO5800 v3 5.8GHz Receivers with Diversity En; ImmersionRC UNO5800 Single -90dBm Receiver Voor antennes zou ik forumlid DennisK benaderen. Die maakt ze zelf. Hij is goedkoop, snel en heel goed. Als beeldscherm heb ik deze; http://www.firstpersonview.co.uk/screens/vonista-8-inch-fpv Deze komt met zonnekap maar die heb ik nog nooit nodig gehad. Prima beeld zelfs in de zon. Geen blauw scherm met storing. Op de club vliegen er inmiddels al een aantal met dit scherm. Ik zou tegenwoordig geen 2 assige gimbal meer kopen nu er voldoende keus is in 3 assige. Onder de 450 vlieg ik met deze; ARRIS CM3000 Gopro Hero3 3-Axis Brushless Motor Gimbal Deze zou ook met de Phantom kunnen. Daar hebben ze een extra montageplaat voor. Wel even checken of die plaat geschikt is voor jouw Phantom. Wanneer ik de keus zou moeten maken die jij moet maken zou ik op de DJI 3assige zenmuse wachten. Kan nooit lang duren voordat ie beschikbaar komt zonder de Phantom. Of anders de Phantom2 verkopen en het hele spul nieuw kopen.
Er zijn ook al een paar topics voorbij gekomen met jouw vraag/oplossing/suggesties. phantom-zenmuse-gopro-%3D-fpv Dit heb ik nu liggen [198725] wat-jouw-laatste-multicopter-gerelateerde-aanschaf-100