Sinds enige tijd gebruik ik PhoenixRC v3.0 met alle updates. Sinds kort vlieg ik hiermee op internet. Als ik online ga wil ik in een bestaande onbeveiligde cessie, wordt het maken van een verbinding vaak afgebroken. Als ik wel in een cessie gekomen ben, zie ik vaak niet alle medespelers. Ook heb ik via mijn configuratiescherm van Windows7 Ultimate Phoenix toestemming gegeven om de routerpoorten te openen. Ook heb ik het programmaatje Portforward al gedraaid. Het helpt helaas niets. Weet iemand wat ik nu nog kan doen? Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden.
in de router zelf de poort open zetten en of doorsturen, je kan ook een virtuele server aanmaken in de router mits de router dat kan. mvg Hans
Er is tegenwoordig al 4.0.. met 3.0 kan je dan gewoon niet meer online phoenix altijd eerst updaten naar de laatste versies, updates zijn er niet voor niks
Probleem van het niet goed kunnen zien van andere vliegers op internet met Phoenix heb ik opgelost. Dit heb ik gedaan door mijn internet abonnement om te zetten naar een grotere bandbreedte.
Dan nog heeft Anko een punt De meesten van ons zitten op 4.0(J) en dan kun je met 3.0 (s) niets meer aanvangen online.... Updaten naar de laatste versie (kost alleen een beetje van je tijd want het is een gratis update).7 Deze update naar 4.0 kun je wel niet vanuit de sim zelf installeren maar moet je buiten het programma om installeren vanaf de Phoenix website Stevo
Heel hartelijk dank voor al jullie reacties. De oplossing lag niet bij het RC vliegprogramma, maar bij het vergroten van mijn internet bandbreedte. Toen ik die vergroot had, waren ook alle andere vliegers op internet goed te volgen. Kijk dus ook even naar je internetbandbreedte.