Beste forum leden, en heli vliegers! Na een heel turbulent jaar achter me te hebben wil ik me weer verdiepen in het heli vliegen! Nu ben ik op zoek naar een; Phoenix V3 simulator + Spektrum DX6I combo pakket Ik heb al verschillende Rc winkels gevonden maar geen van hun heeft dit in hun assortiment, of niet meer leverbaar! Wie weet mij blij te maken met een winkel dan wel online store die ze WEL heeft! Vast heel erg bedankt! mvg Tjeerd
Hoi Richard,. ik kwam hem oa tegen op Phoenix V3 simulator + Spektrum DX6I combo pakket !! | vliegtuig en helicopter simulators | rsmodelstore
Wellicht geen NL maar mode2 wel op vooraad -= freakware GmbH =- Phoenix RC Simulator 3.0 + Spektrum DX6i - Mode 1 (freakware) R-DX6-M1 -= freakware GmbH =- Phoenix RC Simulator 3.0 + Spektrum DX6i - Mode 2 (freakware) R-DX6-M2
We mogen eigenlijk geen winkelbesprekingen hier houden maar: Ik haal er redelijk wat weg, als ik veel moet halen dan rijdt ik er even heen. Service is goed.
Hehe nee, maar ik koop in das een ander verhaal Maar je kan het ook laten opsturen hoor kost je 10euro verzekerd.
Ik heb het net besteld,. ben benieuwd hoelang het gaat duren!? Maar altijd handig om te weten dat we een "inkoper hebben" haha! Thnx voor al je info!