Hallo, Gisteren even getest met me Piccolo Pro (G-410 en piccoboard plus) voor de instellingen enz. Maar na een paar keer proefdraaien ging de Fet van de hoofdmotor in rook op. :cry: Na wat zoekwerk kwam ik erachter dat de motor teveel van het goede is voor de Fet. (Het piccoboard plus heb ik nu vervangen voor een piccoboard pro) Ik wil graag de Fet vervangen maar kan nergens vinden wat voor Fet het moet zijn. Ik kan alleen nog maar op de mijne iets lezen : **R 045H Verders is alles weggebrand. Als iemand weet wat voor Fet erop moet...... Alvast bedankt. Gr. René
Hallo Rene Heb je al op de site http://www.pgoelz.com/piccolo1.html gekeken? misschien kan hij je daar helpen Hij verkoopt ook de Fet's succes jan
@jan, Ja, daar heb ik me al helemaal blauw gezocht maar kan geen type vinden. Ik kan hem natuurlijk wel even mailen...kijken of ie wat weet. Maarja, als iemand een type nummer heeft...heel graag. Het gaat om de rood omrande FET (niet mijn board op de foto) Gr. René
op "pgoelz.com" staat het toch echt ... IRF7413 of IRF7456 dus... (de laatste koop je bij Conrad voor € 1,40 Bestnr.: 162481 - 89 En bij "zijn" IRF7456 zegt hij 'all picoboards types'... dus ....
@Dirk, Dat had ik gezien,maar omdat er bij mij iets te lezen is van "R 045H" dacht ik dat dat niet de goeie waren. Dus als ik het goed begrijp (volgens Pgoelz.com) is dus de IRF7456 voor een Piccoboard pro en de IRF7413 voor de normale boards. Bij de Replacement parts afdeling staan alleen maar de Output FETs (IRF7456) (all Piccoboard types). Dat betekent dat die Fet's op elk piccoboard passen, soort van upgrade t.o.v. de oude Fet's. (Ik ga meteen even Conrad checken !! ) Bedankt ! René