Plakletters

• Topicstarter Topicstarter van den Dool
  • Startdatum Startdatum
V

van den Dool

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben Joke, man van, en heb even een vraag aan jullie. Manlief had pas via julie een tip gekregen om ergens plakletters te bestellen voor zijn project. Nu heb ik ook letters nodig, voor iets heel anders maar zal jullie daar niet mee lastig vallen :wink: , en ik heb geen idee waar hij die letters besteld heeft. Hij is zelf zaterdag vertrokken naar Hong Kong en ik kan het dus niet effe snel vragen.

Dusse.... wie helpt deze vrouw in nood? :help: :wink:

pickupi0oi.jpg

pickupii0ci.jpg

Vrouwen in nood zijn als magneten voor me...
ze stoten me altijd af :?
(sorry, geintje!)

De betere boekhandel dus... waar ze inderdaad pick-up letters hebben.
Helaas heb ik de indruk dat door de opkomst van scanners, PC's en dergelijke dit lettersysteem langzaam in onbruik raakt. Ik zie het tenminste steeds minder...

Bedankt voor de tips heren maar ik maak gebruik van sticker.nl, de tip van mijn soortgenoot. :wink:

Had al in boekhandels gekeken maar daar moet je van die setjes kopen, ik heb een woord 2x nodig en vind het zonde om met een stapel letters te blijven zitten. Ja, ik hoor jullie denken.... maar als ik ze voor manlief bewaar heeft ie altijd net een ander maatje nodig dus dat is geen optie.

Het ligt eraan hoeveel schepen dat hij gaat bouwen Kapitein.
Voor elke schaal heb je andere letters nodig.
En je weet dat in het echt die letters er opgelast zitten.

Roel ze zijn nog steeds te koop zelf grote losse letters maar dat is weer bij een andere zaak.

De letters die ik nodig heb zijn zo'n 7 cm hoog en dan moet je wel een flink modelletje gaan bouwen willen de letters in verhouding zijn. :D

zoek iemand met een stickerplotter, of ga even langs bij je lokale sign maker of lichtreclame bedrijf, een van hen kan ze zo voor je snijden uit zelfklevend vinyl

Back