heb jij nou ook zo lelijke witte skids of main gears ofzo? hier is de oplossing: wat heb je nodig: wat je wil verven, het liefst in het wit voor het beste resultaat 30 g zout 1 tinnetje dylon textielverf(van de kruidvat) .5 liter water pannetje zo zagen ze er eerst uit(wel goed wassen met afwasmiddel en de afwasmiddeel er ook weer goed afhalen anders gaat het mis met de verf) dit is de verf, het is een soort poeder zo zien ze er na 10min koken uit niet vergeten alles weer goed te olien toen ik alles terug wou doen zag ik iets tussen mn one way bearing zitten die is dus kapot, wss van de vorige crash. het rare is is dat hij na de reparaties van de crash gewoon weer perfect vloog dus de foto van alles bij elkaar als het weer in men heli zit houden jullie nog tegoed update eigenlijk zou ik hem gister afmaken maar ik kreeg een pinion opgestuurd ipv een bearing xD hij is dus weer in volle glorie hersteld! int echt is het mooier dan op die foto, het blauw is wat donkerder en je ziet het wit er niet doorheen
Google is your friend --> Fabric Dye: Rit Powder - Denim Blue - eBay (poeder)Fabric Dye: Rit Liquid - Denim Blue - eBay (vloeibaar)
En wat doet dat zout en koken met je tandwiel??? Weet je zeker dat het niet je tandwiel op wat voor manier ook beschadigd? Hoe werkt dat RIT, moet je daar ook je tandwielen etc. koken?
Dat zout heeft weinig invloed op kunststof volgens mij. Je kan wel wat nakrimp veroorzaken en het materiaal kan door de temperatuur wat heroriƫnteren. De vormspanning die er tijdens het spuitgieten in is gebracht kan eruit komen. Op zich allemaal niet erg, zolang het mooi rond en vlak blijft dan. Het is in principe een oppervlakte behandeling, de porien gaan wat verder open zodat er kleurstof kan hechten in de toplaag.
you're absolutely right, ik heb helemaal geen inkrimping of andere nadelige bijwerkingen ook niet na een stuk of 25 vluchten