Mijn rpowerpeak ultimate lipo lader doet een beetje vaag..... ik wou me 3s1p 2200 mah lipos laden en had een laadstroom van 2 a ingesteld. toen hij aan het laden was kwam hij niet hoger dan 0.04 a dit is natuurlijk niet goed! op een andere shulze lader deed hij het wel goed. wat zal het prob zijn?
alles was goed ingesteld hij moest nog even bij geladen worden. maar heb dit eerder gehad bijv met zender ingesteld op 0.7 a laad hij 1.71 enz niet fdat het veel uitmaakt maar ik heb het ook gehad met david zijn lipo deze was helemaal leeg en de laadstroom wou ook niet vooruit.
het was tog niet alleen je lio lader de nihm deed hij ook niet goed MVG Daniel ps: schap die holiday maar van je lijsje na die crash van gisteren
Ja idd ik was pas mijn lipo lader vergeten dus mocht ik xander z'n powerpeak ultimate gebruiken. Bijna lege pq 3s 880 mah Netjes ingesteld en gecontroleerd (op 0,85 amp laden), echter de lader begon met 0,1 ampere, steeg in een paar minuten naar 0,5 amp, daalde naar 0,4 en bleef laden met 0,4 :? Dus dat zou dan ruim 2 uur duren... Hebben we iets verkeerd gedaan of is deze lader gewoon raar??
Ohja en ook nog: Bij Xander z'n 700 mah aaa 7 cell accu (helemaal leeg) sloeg de lader na 150 mah laden al af :? Echter mijn powerpeak plug en charge laadde de accu netjes vol :?