Prijsverschil PK Racing/Toemen?

• Topicstarter Topicstarter Kyung
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het lijkt me duidelijk.. niet?
Normaal scheelt het maar een paar euro.
Als je toch brushless gaat en een XL-5 setje hebt is de keuze snel gemaakt
Snap de eigenlijke vraag ni

Okee, maar is hier enig verschil in kwaliteit?

Laatst bewerkt door een moderator:
ruikt naar winkelbespreking hierro :yes:

helaas niet toegestaan , staat in de algemene voorwaarden toen je lid werd:cool:

8. Geen winkelbesprekingen op het forum

Winkelbesprekingen op het forum zijn niet toegestaan. Heeft u problemen met een winkelier, regel dat met de betreffende winkelier/leverancier. De winkelier/leverancier is vaak niet op de hoogte van het feit dat zijn winkel/webshop hier op het forum word besproken en uit voorgaande gevallen is gebleken dat voornamelijk de negatieve verhalen dan besproken worden zonder dat de tegenpartij commentaar kan leveren. Juist vanwege deze reden wil ik geen winkelbesprekingen op dit forum. Dit forum is een TECHNISCH forum.
Ook bedrijven die sponsoren zijn van dit forum mogen niet worden besproken, ook hier dient u geschillen rechtstreeks met hen op te lossen, zonder tussenkomst van dit forum.
Het zal wellicht ten overvloede zijn, maar ook hier mogen moderators topics sluiten of verwijderen die voldoen aan de kwalificatie winkelbespreking.

Praten over een winkel mag best, ook vertellen waar ze zitten en wat hun assortiment is is geen probleem. Echter, zodra het gaat uitmonden in negatieve of extreem overdreven positieve uitingen zullen we ingrijpen. Het mag niet zo zijn dat er op deze manier sluikreclame gaat worden gemaakt.

Nah is niet echt winkelbespreking zijn vraag.
Nee ik zou niet weten waarom er verschil ik kwaliteit zou zijn het zijn tenslotte exact dezelfde orginele traxxas producten?
Zo krijg je het nog moeilijk in de modelbouw

Het is wel een beetje absurd als je 95 euro moet betalen voor een doos en de handleiding.

Het is wel een beetje absurd als je 95 euro moet betalen voor een doos en de handleiding.

?? ze zijn op een paar euro na even duur, het prijs verschil is er als je een oude XL-5 set erheen stuurt
Edit volgens mij moet je hem hiermee vergelijken : http://www.toemen.nl/velineon-brushless-set-3500kv-motor-vxl-3s-regelaar-p-193.html
ik DENK dat je als je je oude regelaar in levert je geen doos en al bij je niewe velineon set krijgt als je de volle prijs betaald wel.. niet zeker..

Ik zou zeggen als het je niet duidelijk is bel erheen

Laatst bewerkt:
Dus jij denkt dat je dan alles krijgt, incl. de doos enz.?

Wat er duidelijk is voor mij is dat dit een winkelbespreking is of gaat worden... Bij deze dus een slotje...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back