Het gaat om een probleem waar een kennis nu mee zit.
Hij bestelde (als Belg) enige tijd geleden diverse kleine zaken bij een Nederlandse winkel voor ongeveer 250 euro. De winkel wordt hier trouwens af en toe genoemd dacht ik. (De naam mag ik hier zeker niet vermelden?)
Een overzicht van de gebeurtenissen:
Voorafgaand aan de bestelling werd 1 of 2 keer gemaild ivm een kleine vraag --> direct antwoord.
- dag 0: bestelling online geplaatst, betaald via paypal, bevestigingsbericht van bestelling gekregen
- dag 14: nog altijd niks ontvangen en niks meer vernomen -> winkelier gecontacteerd. De winkelier wist te vertellen dat niet alle onderdelen binnen waren en dat deze nog altijd in besteling stonden bij zijn leverancier.
- dag 28: na een maand nog niks gekregen -> winkelier nogmaals gecontacteerd. Geen reactie
- dag 35: nog niks gekregen -> winkelier nogmaals gecontacteerd. Geen reactie
- dag 40: nog niks gekregen na bijna 6 weken --> winkelier nogmaals gecontacteerd. Nog geen reactie.
- dag 42: Dit was vorige vrijdag (23/04). Nogmaals de winkelier gecontacteerd. Deze keer nu ook het geld teruggevraagd. Voorlopig nog geen reactie.
De winkelier werd iedere keer via mail gecontacteerd.
Welke stappen kunnen nog ondernomen worden of wat is de volgende stap?
Hij bestelde (als Belg) enige tijd geleden diverse kleine zaken bij een Nederlandse winkel voor ongeveer 250 euro. De winkel wordt hier trouwens af en toe genoemd dacht ik. (De naam mag ik hier zeker niet vermelden?)
Een overzicht van de gebeurtenissen:
Voorafgaand aan de bestelling werd 1 of 2 keer gemaild ivm een kleine vraag --> direct antwoord.
- dag 0: bestelling online geplaatst, betaald via paypal, bevestigingsbericht van bestelling gekregen
- dag 14: nog altijd niks ontvangen en niks meer vernomen -> winkelier gecontacteerd. De winkelier wist te vertellen dat niet alle onderdelen binnen waren en dat deze nog altijd in besteling stonden bij zijn leverancier.
- dag 28: na een maand nog niks gekregen -> winkelier nogmaals gecontacteerd. Geen reactie
- dag 35: nog niks gekregen -> winkelier nogmaals gecontacteerd. Geen reactie
- dag 40: nog niks gekregen na bijna 6 weken --> winkelier nogmaals gecontacteerd. Nog geen reactie.
- dag 42: Dit was vorige vrijdag (23/04). Nogmaals de winkelier gecontacteerd. Deze keer nu ook het geld teruggevraagd. Voorlopig nog geen reactie.
De winkelier werd iedere keer via mail gecontacteerd.
Welke stappen kunnen nog ondernomen worden of wat is de volgende stap?