Beste F3A-vliegers, Ik heb een probleem met een 55KA regelaar van Schulze in combinatie met een AXI motor. Ben een Elexant aan het instellen op mij Jeti DS-14 maar wat ik ook doe, de motor vangt pas aan bij gasknuppel halfweg. Kennelijk leert de regelaar de throttle weg niet goed. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem? Bedankt alvast! Rob
Beste Rob, Met deze info kan ik alleen op hoofdlijnen iets zeggen. De fabrikant Schulze bestaat al vele jaren niet meer, Schulze maakte regelaars voor borstel en borstel loze motoren. Check 1 is het een regelaar voor borstel loze motoren. Vraag hoe programmeer je deze regelaar met een programmer of met de stand van de gasstuurknuppel. Zender: Check 2 staat de servo weg in de zender op + 100 % en - 100 % Check 3 staat de trim op nul Check hoe staat de fail safe. Regelaar Zoek een manual op internet er zijn sites met bijna alle manuals. Om verder over je probleem na te denken is heel veel info nodig. Groet, Ed Heemskerk
Het probleem is inmiddels gevonden. Met behulp van een throttle curve alles netjes kunnen instellen. Tis wachten op beter weer. Iedereen bedankt voor het meedenken