Hallo, Ik heb vandaag voor de lol zo'n Silverlit heli aangekocht voor 35€ (model Air buzzard) bij Intertoys. Het is een 2 kanaals heli. Nu heb ik het probleem dat bij het opstijgen de heli steeds naar voor trekt. Je hebt zo'n blokje op de staart gemonteerd dat je naar voor en achter kan schuiven om de heli uit te balanceren maar dit helpt niet. Zijn er personen die dit probleem ook al gehad hebben of kennen met dit soort modellen? Graag uw mening. Grtn, Kenneth
hoi, Als ie uit de doos niet lekker wil vliegen en je krijgt het niet goed na trimming op de zender of op de heli kun je beter terug gaan naar de winkel en omruilen. Er valt niet veel te knutselen aan een Silverlit en helaas vliegen ze niet allemaal even goed maar over het algemeen ben ik zeer tevree. Succes mvg Robin
Hallo nk006 het kan ook zijn dat je accu tever naar voren zit waar door hij teveel gewicht in de neus heeft. Als je de heli met je twee wijsvingers bij de flybar op pakt moet de heli recht hangen[flybar in de lengte van de heli verticaal]. M.V.G André
Hallo demolle, Dank voor je reactie. De heli is in balans, dit had ik al uitgetest. Ik kan misschien een klein beetje plakband achteraan de tail bevestigen en zien wat het geeft. Grtn, Kenneth