Probleempje Helisimrc

Discussie in 'Modelbouwsoftware' gestart door Rubberenrobbie, 21 jun 2011.

1. Rubberenrobbie

Rubberenrobbie

Lid geworden:
    18 mrt 2011
    Ik heb Helisimrc al een hele tijd in gebruik (werkt érg goed), maar nu is er een probleempje waar ik niet meer uitkom.
    Op een of andere wijze is de record/playback balk geactiveerd (kun je weer oproepen met snelstoets "R"), maar wat ik ook doe, zowel rechts, als linksbovenin blijft er een kleine rode stip staan. En hij reageert vervolgens niet meer.
    De controller reageert wel (als je "instrumenten" aan hebt staan, kun je zien dat Helisimrc wel de signalen van de controller pakt), maar de helikopter reageert nergens meer op, geluid werkt niet etc.

Waarschijnlijk (hopelijk) is het een kleinigheidje, maar ik ben er al een tijdje mee aan het zoeken en heb nog steeds geen oplossing.

Hoop dat iemand mij hiermee op gang kan helpen.

Groet,
    Robbie

2. peet330D

peet330D

Lid geworden:
    5 jul 2011
    precies hetzelfde probleem werkt niet meer en kan hem wel opnieuw installeren maar dan hetzelfde probleem.:vamp:

3. Rubberenrobbie

Rubberenrobbie

Lid geworden:
    18 mrt 2011
    @peet330D:

Ik ben er (doordat ik uit frustratie alle toetsen 'ben afgelopen' erachter gekomen dat zowel de linker als de rechter control (CTRL) toets je de stippen 'aan' en 'uit' kunt zetten. Linker control toets voor de stip linksboven etc. Deze hebben wel een functie (staat ook in de handleiding beschreven ;) ) maar wat deze zijn weet ik zo 1-2-3 niet meer. Kan het ook niet even opzoeken, ben nu op training in Duitsland, maar zal als ik terugkom even opzoeken.

Groet,
    Robbie

Deel Deze Pagina