Hallo, ik heb volgends mij toen ik de fy31ap aan de computer deed en het programma opende een aantal dingen veranderd die ik niet had moeten veranderen, vraag me niet welke want dit is alweer een aantal maanden terug gebeurt. nu kwam ik er achter dat als ik de plane op ABM zet dan duikt deze als een gek naar beneden en moet ik als een malle hem weer op RC stand zetten voordat deze van allerlei rare toeren uit gaat halen... nu is mijn vraag of iemand weet hoe je dit systeem helemaal weer op reset kunt krijgen zodat de fabrieksinstellingen er weer in staan... en zou iemand mij kunnen vertellen/helpen hoe ik de goede instellingen er dan wel in krijg... zoals de instellingen van juiste grote van draai circel op ACM zoals juiste snelheid van dalen bij RTH en de juiste instellingen van ABM heb het systeem nu anderhalf jaar en ben een half jaar aan het knoeien geweest om het systeem in te bouwen en een beetje te begrijpen misschien iemand hier uit de regio (Markelo 'ov') ofzo of misschien iemand die mij digitaal info kan verschaffen?????? bij voorbaat dank, E. Grouve
Een firmware update brengt meestal een volledige reset mee. Ook als deze versie er al opzit gewoon laten overschrijven. De allereerste link nemen v2.03, de handleiding zit erbij... http://www.feiyu-tech.com/product-en.php?mlist=3&id=23&step=3 Acm mode is volgens mij vaste draaicirkel van 80m, kan verkeerd zijn maar dacht niet dat je die kon veranderen. Abm (auto balance) als je autopiloot niet juist gekalibreerd is op de grond gaat hij natuurlijk een verkeerde positie innemen in de lucht. Op de grond uittesten en zien of de roeren neutraal staan als het toestel mooi recht staat met ingeschakelde abm. zie wat er staat in de manual op pag 6: werkwijze om de neutrale positie op te slaan. Heel belangrijk anders werkt je AP voor geen bal. Recording Neutral Value on the Ground
super bedank ga hier meteen mee aan het werk... die onderste zin, moet dat een link zijn, zo jah dan kan ik hem niet aanklikken.. bedankt
Neenee, de onderste zin is enkel de hoofding die zo in de manual staat.Daar moet je maar eens goed gaan kijken hoe je de neutrale positie op kan slaan . Veel succes
heb deze zojuist gedownload en de manual helemaal doorgelezen, nu kom ik bij het punt waar het programma vraagt om de .bin file maar deze staat niet bij in de map welke ik gedownload heb... heb hem voor de zekerheid nog een x gedownload maar helaas.... weet jij hier misschien meer van?????? op de site van feiyu tech staat ook een upgrade van de FY31AP software... kan het zijn dat de bin file hierin staat??? alvast bedankt
heb het al gevonden SUPER BEDANKT........ ik ga de manual ff downloaden van de FY31AP en deze gaat ik helemaal doorpluizen.... toppie