Profili 2

Discussie in 'Modelbouwsoftware' gestart door Leen, 4 sep 2006.

1. Leen

Leen

Lid geworden:
    26 okt 2003
    Hallo allen,
    Heeft er iemand ervaring met Profili 2? Lijkt een enorm goed programma, waar je voor 10 euro veel plezier aan kan beleven. Ik heb enige weken(!) geleden de gevraagde 10 euro samen met het registratie formulier opgestuurd maar tot nu toe niets van gehoord. Een mailtje aan de verstrekker van de registratie code leverde ook niets op. :roll: Het gaat mij nou niet zo zeer om die 10 euro, maar ik wil het programma graag hebben. Heeft er iemand een idee?

Groeten.

Leen

2. gait

gait PH-SAM

Lid geworden:
    23 feb 2004
    Hi leen,

profili2 is inderdaad een leuk programma om je te helpen met het ontwerpen en bouwen van vleugels. Ik heb zelf eerst de € 10 versie gebruikt en later de professional versie gekocht. Mijn ervaring met stefano is niet anders dan positief. Ik gebruik overigens wel paypal om de software mee te betalen....

3. Leen

Leen

Lid geworden:
    26 okt 2003
    Ey Gait.

Thanx, was ik ook niet bang voor, maar ik ken dus verder niemand die dit programma heeft gekocht en heb dus geen idee hoe lang het duurt tot je de code wordt toegezonden. Kan je me ook vertellen wat de Pro versie kost? Als je het doet kan je het beter goed doen. :lol: Overigens heb ik gisteren een Paypal account aangevraagd. Lijkt me toch iets beter werken.

Greetz,

Leen

4. Dazzler

Dazzler

Lid geworden:
    19 jun 2006
    Heb dat programma ook gekocht enkele jaren terug. wel via paypal betaald, en ik had m'n codes binnen de 24u in m'n mailbox. Dus zeker geen klagen op dat punt

Geld versturen per klassieke post houdt altijd een zeker risico in - en ik denk dat het naar Italie ook wel even onderweg kan zijn (hoe vaak komen vakantiekaartjes niet aan als de persoon die ze gestuurd heeft reeds lang terug is??)

5. Leen

Leen

Lid geworden:
    26 okt 2003
    Waar ik errug benieuwd naar ben is wat dit programma allemaal kan. Ik heb eeb paar modellen op het oog waar ik zelf andere vleugels voor wil maken. Qua lengte en qua profiel kan je dan lekker experimenteren tot het gewenste resultaat is bereikt. Dit moet volgens het programma geen enkel probleem zijn. Mijn handen jeuken.........

Deel Deze Pagina