Hallo, Ik heb al jaren een Protech Shaft 12. Nu heb ik hem na lange tijd niet gebruiken weer uit de garage gehaald. Achter wanneer ik hem nu wil starten kan ik niet trekken, Lijkt erop dat de motor of iets vast zit. Hoe kan ik dit los krijgen? Weet iemand toevallig nog een site waar ik onderdelen kan bestellen? Thanks!
Draait er helemaal niks mee als je aan de trekstarter trekt? Ik heb net toevallig vandaag een motortje los gehaald die al een paar jaar stil stond. Ook die liep vrij zwaar. Na de motor uit elkaar gehaald te hebben, heb ik de motor met brandstof doorgespoeld. Daarna liep die weer een stuk beter. M.v.g. Mark
motor reinigen met de dieselmethode : http://www.modelbouwforum.nl/thread...-gigacrusher-dualforce-2x-4-3cc-nitro.232723/
Idd, oude brandstof dikt behoorlijk in na een paar jaar en dan wil het niet soepel draaien. Motor even schoonmaken doet veel.
Oke top ga ik doen! Ik ben op zoek naar onderdelen van de protech. Met name naar een versnellingsbakhuis met nummer t0750.010. Deze is momenteel kapot en zoek dus met spoed een nieuwe! We kan mij helpen?
Qua onderdelen moet je denk ik op marktplaats of ebay gaan zoeken. Daar zul je de meeste kans hebben. M.v.g. Mark