Ik ga ook maar eens een bouwverslag maken. De setup op word: Motors: 2300kv cobra Esc: Ztw manis 12amp Flight controller: Naze32 black Vtx: Immersion 600mw Camera: PZ0420 600TVL Sony Super HAD D-WDR CCD Camera (IR-Blocked) Attene: ImmersionRC 5.8GHz Circular Polarized SpiroNet Antenna V2 Osd: tbs core Ik heb alleen nog de frame,esc en naze32 ontvangen De spulletjes Eerst knippen we de normale krimkous eraf Dan meten we even hoe groot ze zijn en knippen er een zwarte krimkous voor Even hete föhn erbij En klaar en doe dit bij alle 4 dan kunnen we gaan beginnen met solderen Nu knip je de plus en de min zo dat ze 1cm lang zijn Dan ga je beginnen met solderen En dan doe je dat overal En nu kun je het frame alvast een beetje in elkaar gaan zetten om te zien hoe alles eruit komt te zien Update: Ik heb de esc er even af behaalt om de naze32 en de ontvanger erop te maken ik ga vedder met het verslag als ik de andere spullen binnen heb
Nah eigenlijk niet zoveel foto's kunnen maken heb net me nieuwe mobiel binnen morgen vroeg ga ik de tbs core verbinden met de camera en de tx Dan fiets ik heel snel naar lokale modelbouw winkel haal klitteband dan snel gopro erop vast maken en naar park maiden máken
Vind hem zelf persoonlijk wat minder worden, maar dat komt dat ik denk ook het blackout virus krijg. Maar ik vlieg er nog elke dag mee als het kan. Heb hier en daar wel wat verandert.
De led die er standaard word bij geleverd bij dit frame alleen normaal zit die onder op maar heb aan de achterkant gemaakt, zodat mensen me beter kunnen chase