Beste, ml-tec en in duitsland zijn meerdere trekker chassis fabrikanten op zeer kleine basis bezig , trekker chassis te verkopen. Mooie chassis voor veel geld. Gr.
Ja gewoon hier in Nederland 1 van de leden van de modellandbouwers bouwt chassis voor anderen. Ik kan je eventueel via pb de gegevens van iemand geven die die chassis bouwt Maar zelf een 4wd chassis voor een trekker is oom heel goed zelf te maken.
Hallo, Ik ben zelf hier ook aan begonnen. Heb zelf de onderdelen 3D ontworpen een geprint. Hij rijdt nog niet. Moet nog een aantal dingen gaan aanpassen voor dat hij rij klaar is. Dit allemaal op de Bruder 3000 series Groet, Lars
Ik heb hier op het forum ook al eens wat eenvoudig omgebouwd maar ook een Blocher. Heeft allemaal ook met je budget te maken en wat je al hebt of zelf kunt. Je geeft erg weinig info van en over jezelf en je wensen dus een echt advies.... onmogelijk.
de voor as is gebaseerd op de voor as van tamiya 1/14 truck as. Van de achteras is gebaseerd op de metalen achter as van Blocher. Deze heb ik in eerste instantie aangepast zodat ik hier een deel van mijn electra in kan. binnenkort maar eens kijken dat ik hiervan alles op een chassis kan gaan krijgen.