Een week of 2 geleden heeft David Windestall zijn RCExplorer Tricopter V3 gereleased. Kon het niet laten om er 1 te kopen. Ik zal in dit bouwverslag mijn bevindingen en vorderingen bijhouden. Helaas heb ik niet al te veel tijd tegenwoordig, dus het word een langzaam bouwverslag Setup - Sunnysky X2212 980kv motor - 30A Simon-K esc's - HQProp 9" x 5 carbon reinforced propellers - Naze32 Acro - 4s 2700mah of 4s 3000mah lipo - Turnigy TGY-113MG Metal Gear Digital Servo - PZ0420 FPV Camera van Security2000 - Immersion 5.8ghz 600mw videozender - DennisK Cloverleafs - SuperSimple OSD 7 Oktober 2014 - Unboxing Ik was zeer aangenaam verrast over de manier van inpakken toen ik het pakketje opende. 15 Oktober 2014 - Montage motoren We beginnen met de montage van de 2 voorste motoren. Gebruik per arm 4 schroeven (18mm) en 2 ronde motormounts. Schroef eerst de schroeven door de motormounts en vervolgens in de motor. Aan te raden is om locktite te gebruiken. Schuif vervolgens de carbon arm door de schroeven. Zorg ervoor dat het einde van de arm gelijk eindigt met de ronde motormount. Schroef vervolgens de 4 schroeven vast. Doe dit beetje bij beetje per schroef.
@sanderw13 Carbon armen inderdaad. @burg Mag ook wel uit Zweden Hij had het druk zat, 200 kits verkocht binnen 48 uur!
Ik weet het Net verhuisd, dus de vrouw des huizes verwacht eerst andere dingen die gedaan 'moeten' worden
Helaas niet veel van het proces vastgelegd, maar hij is af. Maiden komt binnenkort en gaat waarschijnlijk erna de deur uit