Collegae! Gezien de ophef die recentelijk rond dit forum ontstaan is, het volgende. De baas aldaar is van de problemen op de hoogte. Hij schrijft: (http://www.rcscalebuilder.com/) En vervolgens: Het is mogelijk dat allerlei inlog- en lid word-problemen hier ook aan te wijten zijn? Overigens ga ik, zoals Bertus suggereert, niet vreemd! :nooo: Maar dit forum (RCScalebuilder) is toch wel een zodanige source voor waardevolle informatie voor schaalliefhebbers: daar kunnen wij op dit forum (om begrijpelijke redenen) voorlopig niet aan tippen. :nooo: Maar dat geeeft niet: wat mij betreft kunnen ze beide prima naast elkaar bestaan. jan.
Hoi Jan, Lijkt een beetje op de problemen die hier ook zijn geweest. Verder ben ik het helemaal met je eens dat er erg veel mooie bouwdraadjes staan op rcscalebuilder. groet, Jaap
Een kwartier geleden ging alles perfect op RCSCalebuilder!Een hele opluchting, ik dacht echt dat het mij lag.
Ik ben blij dat de problemen zijn opgelost :lol: , want zo als het de laatste paar dagen ging was het alleen maar wachten :cry: . Ivm het C-130 draadtje: Jan moet het toch zelf weten waar hij zijn verslag zet. Ik denk dat hij daar zelf meer aan heeft om het op RCscalebuilder te zetten dan hier, omdat er daar mensen zijn die al ervaring hebben met zijn model. Het blijft natuurlijk jammer dat niet iederen dat daar kan volgen (je moet je registreren om dat draadtje daar te bekijken.) Ik snap ook wel dat twee bouwverslagen maken veel werk is maar misschien is kan Jan enkele foto´s bij zijn draadje zetten (niet allemaal) met een regeltje tekst dan is hij misschien van het gezeur af note: het is zeker de moeite om je te registreren bij rcscalebuilder :wink:
Dat dacht ik! Ik zou zeggen: iedereen kan het daar volgen, mits hij zich registreert. Meer dan 60 Nederlanders gingen u reeds voor! (Overigens is er nog weinig te zien.) Laten we het hopen! :roll: Ik hoop dat dat ondertussen voor iedereen duidelijk is . . . :wink: jan.