Ik heb hier real flight G2, maar deze doet het alleen onder Win2000. Thuis heb ik XP SP2.0 en op mijn werk XP SP 1.0 Op beide versies installeert hij wel, maar zodra het programma gaat opstarten gebeurt er helemaal niets meer. Ook in Task manager geen applicatie te bekennen! Ook heb ik er een update van de site overheen geinstalleerd, zonder enig resultaat. Iemand ervaring mee? Oplossing? (G3 kopen :? )
Vreemd. Mijn RealFlight G2 doet het probleemloos onder XP SP2.0. Heb je al je Windhoos applicaties en virusscanners e.d. afgesloten tijdens de installatie? Dat raden ze wel aan namelijk...
Bij mij ging het goed onder XP, tot ik SP2 installeerde.. als ik nu RF run, reboot m'n computer spontaan. :?
Ik heb hier update 2.00.533 van real-flight. Vreemd is dat ik het op meerdere PC's heb geprobeerd met XP. Alleen onder Win2000 werkte het programma zonder problemen. Ik zit er nu over te denken om ook Win2000 te installeren, maar dat is wel een hoop gedoe voor een simulator.
SP2 voor Xp geinstalleerd en realFlight doet het prima. Alleen heb ik nu het probleem dat ik de update niet kan downloaden. Heel even begint ie er aan en dan breekt ie het af. De simulator werkt goed onder XP Sp2. Misschien iemand een tip hoe ik op een andere manier aan de update kan komen?