Ik vlieg nu al een tijdje met FMS en het is een leuke gratis RC-sim maar ik mis toch nog wat opties qwa instellingen en realisme. Nu zit ik al een tijdje aan RealFlight te denken maar het is toch een aardig bedrag voor een RC-flightSim. Helaas is er ook geen demo versie te downloaden. Wie heeft er ervaring met RealFlight en kan me vertellen of het zijn geld waard is?
Jeroen, Gebruik de zoekfunctie eens dan zal je zien dat er haal veel over Real Flight is geschreven. Persoonlijk vind ik Real flight een hele mooie simulator maar wel aan de dure kant. Je moet ook een stevige computer hebben om een beetje "echt" te kunnen vliegen. Verder zijn er in de loop van de tijd al heel veel modellen bijgekomen zodat voor bijna iedereen er wel een kist is die hij/zij kan vliegen. Natuurlijk heb je ook een hele reeks van parameters die je in kunt stellen. Zo kan je een model net zo te laten vliegen als je eigen model. Alles bij elkaar: duur maar erg mooi. Of het zijn geld waard is hangt van je zelf af. Ik heb hem in een opwelling gekocht maar zou het waarschijnlijk niet gedaan hebben als ik er beter over nagedacht zou hebben.
topic beetje opgeschoond, alle verwijzingen naar illegale software verwijder.. klaar... niet meer doen.. Robert, nu weer -> ntopic:
Hey Fre.. euh Jetman, Dat je op het veld tegen mij vertelt dat je dit berichtje hebt geschreven zegt al genoeg!