Ik wou graag weten of je stikkers kan krijgen voor je boot. Want ik heb nijn rigger bijna af en wil hem een beetje mooi maken. Het liefst van die reclame stikkers bijvoorbeeld van een merk of winkel alvast bedankt groetjess Jon
Hoi, ik heb leuke stickers gezien van merkkleding in een skateboardwinkel. Ik woon zelf in de buurt van Rotterdam, maar er zal vast wel zo'n soort winkel bij jou in de buurt zijn. Suc6.
Heey Jon.. Ik weet niet of het stickers voor op je boot zijn maar ik heb ooit wat gelezen over www.stickers.nl of www.stickers.com ik weet het niet je moet maar effe kijken je kon ze daar ook bestellen geloof ik Ik spreek je wel
Oke bedankt, maar zijn er ook stickers of decals weet nie hoe je ze noemt van modelbouw winkels owsow das wel grappig om er op te zetten of vlammen bedankt voor het reageren groetjess Jon
jon ik heb weleens bootje's gezien met een sticker erop van 2brothers dus ik weet niet of je die nou kan krijgen of dat die bootje's van hun zelf waren..! En vlammen zullen vast wel verkijgbaar zijn :lol: Nick :lol:
vlammen heb ik net gevonden maar verkopen winkels ook hun winkel stikkers want ik zie er genoeg maar worden die ook verkocht :?: groetjess Jon
Jon, waarom probeer je niet een winkel zover te krijgen dat ze (een deel van) je boot sponsoren? Jij plakt hun stickers op jouw boot, je boot ziet er mooier uit, en zij hebben reclame. Wellicht betalen ze je er ook nog wat voor... Probeer het eens! Roel
Ik heb toen gewoon allemaal mailtjes naar verschillende bedrijven gestuurd zoals michelin, yamaha enz. en gevraagd of ze niet wat stickers voor me hadden. ( wel even duidelijk uitleggen waar het voor is ) Maar na een week had ik zo'n 60 stickers thuis te liggen Suc6 ermee. Groeten Gerlof.
Ik heb ze nog niet maar wou weten of er 2brothers stikkers waren. Dus heb ik powerpeet een pbtje gestuurd en die zei dat ik ze gewoon kan krijgen groetjess Jon