Mijn pc systeem: BD PC Pentuim III CentaurHauls x86 Family 6 Model 7 Stepping 3 248.0 MB RAM Reflex vereisten: Pentuim 4 1200Mhz of AMD met 256 RAM AGP 2x grafische kaart minstens 32MB video RAM videokaart vb Geforce fx2900 Vraag; Wat moet ik doen om Reflex te kunnen doen werken? Een nieuwe pc kopen??? Gr, Claude
Kom ik als ICTer toch nog van pas hier :? Het ligt eraan wat voor een P3 je hebt, kijk als je een 450Mhz hebt dan wordt het lastig, maar als je bv een 1000mhz hebt zou het niet zo'n probleem moeten zijn denk ik, het lijkt mij persoonlijk sterk dat een Reflex lader een 1200Mhz nodig heeft sterker nog een P4 1200 bestaat volgens mij niet eens die beginnen bij 1300Mhz en P3 eindigd bij 1400Mhz, je kunt zien hoeveel Mhz je hebt door als je je pc net aan hebt gezet ergens boven in beeld te kijken; voorbeeld: Er staat daar "main processor" naar zoiets moet je zoeken, dan staat het aantal Mhz er wel achter Videokaart en geheugen hoef je je niet zo'n zorgen over te maken, maar 256 of 512 MB extra intern geheugen doet echt wonderen kwa snelheid! Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben geweest, maar als je nog vragen hebt.... Geen probleem! Heb je anders een link of meer info over die lader? Dan kan ik kijken wat ik wijs uit kan worden!
Kijk eens op www.reflex-sim.de daar kun je een demo-versie van reflex downloaden. Hiermee kun je testen of de software op je systeem enigzins redelijk draaid, door het afspelen van de voorbeeldvluchten die erbij zitten. Tipjes voor langzamere systemen zijn: V-sync uitschakelen, maar 16 bit kleuren gebreuken en full-screen. Met die instellingen kon ik het draaien op een 900 Mhz AMD Thunderbird met 128 Mb intern geheugen en een Geforce 2 MX videokaart met 32 Mb(?). Rick
Danielson, 5 keer pc heropgestart, alles gaat zo vlug dat de gegevens niet af te lezen zijn, is er een methode om dat stil te krijgen? Wat bedoel je juist met een link naar de lader? Rick, Die demo's downloaden, volgens site moet hiervoor betaald worden, of kijk ik niet ver geoeg? Gr, Claude
Humor, Op mijn vaste pc Windows 98 geïnstalleerd Werk momenteel met csm sim (onder dos) werkt zéér goed maar is grafisch minder. Om de sim wat nieuw leven in te blazen dacht ik Reflex.. Gr, Claude
Txs Claude, Kijk eens op het configuratie scherm, klik op systeem. Dan krijg je op het tab blad algemeen ook info over de pc (dacht ik) 8) Succes. Groetjes, Huub PS Aan je eerste post te zien zit er 248 MB RAM (werkgeheugen) in je pc en dat is dus minder dan 256....
Is een pc Upgraden een kostelijke aangelegenheid of zijn we hiervoor op het verkeerde forum? :? Gr, Claude
[offtopic] Zo'n 125 Euro. Dan heb je : - Moederbord - Processor - Geheugen - Systeemkast En je kan gewoon alle randapparatuur overzetten van je oude computer. [/offtopic]
Je kunt de snelheid van je processor ook zien, door even dit programma'tje te downloaden: http://www.cpuid.com/download/cpu-z-127.zip en dan CPUZ.exe even op te starten! Succes
Werkt! Care speed; 666.7 Mhz. FSB; 133.3 Mhz Memory size 256Mbytes L1 Data cache size; 64 KBytes Line size 32 Bytes Wordt er niet wijzer van Enig idee Gr, Claude
Claude, Reflex maakt ook voor hun gratis spul gebruik van de Shop-software. Misschien is het idee hierachter om te voorkomen dat iedere idioot spullen gaat downloaden en je zo behoorlijk wat bandbreedte nodig hebt. De demo kost 0.00 Euro staat rechts boven in de hoek. Je moet je zelf wel ff registreren, ben niet bang Wolfgang zal je niet vol met SPAM duwen. Om je voor te zijn, na het afronden van de bestelling kun je direct downloaden door linksonder op de tekst in het gele vlak te klikken, is niet echt duidelijk. Je krijgt ook nog een mail dat je max. 5 kunt downen binnen een aantal dagen. Ik zou het ff proberen, afhankelijk van je videokaart kan het misschien net enigzins fatsoenlijk draaien. Rick
Je hebt een Pentium 3 667Mhz en 256MB intern geheugen, daar hoef je alleen maar op te letten FSB en cach enz is niet boeinend voor je
Danielson, Nou bedankt voor de snelle service Dus als ik het goed begrijp heb ik nog enkel een goeie videokaart nodig om reflex mooi te kunnen laten draaien? Rick, Daar ik nog géén goede videokaart heb zal het downloaden van de demo niet veel géén zin hebben denk ik Toch bedankt voor de info, zal later nog van pas komen! Gr, Claude
Rick, Bedankt Reflex (demo) getest op vaste PC en Laptop Werkt perfect Vaste pc met lagere resolutie, laptop met hoogste resolutie!! Kunnen we aan bestellen denken.. :lol: :lol: Gr, Claude
Hoe laat ik de demo van reflex werken op mijn gamebird?? hij vind de zender namelijk niet of moet je hiervoor een echte sender met interface hebben?
@ claude heb nu iets snellers maar had ook wat problemen met die oude pc snelheid betrof p3 355mhz toch nog aan de gang gekregen met win 2000 pro en een G force 4 Mx440 kaartje van 30 euro draait perfeckt en de frame rate stuitert tussen 37-55 mischien een idee Grntx:Miki