he hallo heb reflex gekocht voor op mijn laptop. nu vlieg ik een beetje en dan :blijft de sim even hangen en slaagt mijn computer volledig af? Wie heeft er raad voor deze gebeurtenis. laptop is hp palvioen zv 5000 is nog maar jaar oud. mvg jos
- Bepaalde melding? - iets terug te vinden in het eventlog van windows? - Sinds kort of altijd al? - met of zonder voeding aan de laptop? - bij andere zwaar grafische toepassingen/games ook? m.a.w. iets meer gegevens nodig..
Ik heb een probleem bij Aerofly, deze start mijn pc opnieuw op bij bepaalde modellen. welke videokaar heb jij?
heb die sim pas de pc slaat volledig af . zit een nvidea kaart in. wel maar 64 mb geheugen. Vindt het raar dat hij de pc volledig stil legt. cpu is amd 3400 mhz staat altijd op stroom dus geen batterij aan. mvg jos
zet je videoinstellingen in reflex eens op minimaal alles zo laag mogelijk en kijk eens wat hij dan doet. directx ook up to date evenals je nvidia drivers?
heb de laatste nieuwe drivers er al op staan . heb ik al gedaan alles minium gezet heeft hij het ook. de sim zelf draait soepel niks schokerige beelden alles vlot. maar als het gebeurt blijft hij precies hangen de sim en dan , gaat de pc uit. vindt het raar.
steek alleen de usbkabel voor de reflex in de rest zit er niks aangesloten. zonder kabel blijft hij aan maar vliegt de helie niet he dus weet echt niet wat het kan zijn .
Aangezien je PC volledig uit gaat kan het zijn dat je usb device teveel stroom trekt dan je voeding aankan. Download de 3dmark demo eens op google en draai die test.. als hij die grafish goed doorloopt zonder vastlopen is er niets met je videokaart aan de hand. Wat je ook even kan doen is bij reflex op het forum checken het kan natuurlijk ook aan reflex zelf liggen.
64Mb is natuurlijk bitter weinig, je kan je geheugen op delen zetten, dan "leen" je wat meer van je RAM werkgeheugen.
ja heb norton draaien . heb de test gedaan kwam op 6000 score. 3 d dus niet slecht denk ik. nog iemand die mij verder help.
Laatste upates van Reflex er al op zitten? http://www.reflex-sim.de/reflex-sim...th=21&osCsid=01a8648c95f90bcf6af6e252c63b564b Stop de virusscanner eens en alle andere onnodige programma's om te simmen en test het nog eens.