Je kan natuurlijk gewoon de negatieve pitch uitzetten: Model => Model Pysical Params => Main Rotor => Pitch Minimum Maar nog veel mooier is het om zelf je pitch en gas curves te beheren: Model => Modify Model Params => Transmitter mixing pitch>throttle (aanvinken)
Er wordt je toch niets gedwongen ? de heli moet vliegen zoals een modelheli dat doet. De manier van vliegen wordt dus door jouzelf bepaalt. Als de heli raar gaat doen zonder dat jij iets doet wat al op 3D kan lijken is er iets mis met de instellingen of configuratie van Reflex.
beter met autotje blijven rijden dan als acht richtingen je een beetje verward maken 3d is niet : "ik weet niet wat ik aan het doen ben" sturen he :lol:
Ik zou gewoon een zo'n rechtlijnige/symmetrische pitch-curve blijven gebruiken. Een SIM is nu juist het perfect hulp-middel om het in 1 keer goed te leren. Ga niet meteen voor de ultieme 3D-Machine's, 3D-NT John's Raptor 90 of de 3D-MP, om dat die er zo leuk uitzien. Pak een trainer deze heeft een veel minder nerveus stuurkarakter, aanraders zijn MiniCopter Joker en de Raptor 30/50. Rick