Ik heb een reflex xtr sim en probeer nu de raptor te vliegen zijn er nog dingen die ik moet weten voor ik aan het echte werk begin. Komt dit in de buurt van het echte vliegen. Het vliegen met deze sim vindt ik erg moeilijk . vr gr marc
ik heb zelf ook met xtr gevlogen, ik vond dit in het begin ook echt moeilijk, maar naar een half uurtje had ik het al redelijk onder de knie. toen heb ik even een tijd niets gedaan. paar weken later heb ik met mijn eigen heli gevlogen en dit was makkelijker als op reflex.
XTR is de beste simulator die er is. ALs je wilt lern heli vliegen zit in deze simulator een schitterende trainer. GR, Tw
Ik heb de trex 450 van mijn pa cadeau gekregen nadat hij was gecrasht in een boom. Bij deze zat de sim van reflex die ik heb geinstalleerd. Er is een zender van radiolink bij. Ik heb de sim aangepast aangezien ik met mijn nine eagles gewoon ben van in mode 2 te vliegen. Alles werkt prima, alleen dat ik zelfs bij de oefeningen, de heli niet stabiel kan houden. Is dat normaal? Heb in de radio model 2 ingesteld met voor de gyro -60% en +50%. Mijn pa is de handleiding kwijt en het is dus natte vingerwerk.