reflex zenderprobleem

Discussie in 'Modelbouwsoftware' gestart door mobius, 23 apr 2006.

1. mobius

mobius Guest

Zopas heb ik Reflex XTR aangeschaft, nu blijkt echter dat ik steeds de melding krijg switch on transmitter.
    Op aanraden van de winkel gebruik ik een GWS zender met een graupner kabel. Als ik de kabel aansluit gaat het lichtje van men zender wel branden dus hij geeft blijkbaar wel contact maar het programma lijkt het niet te erkennen. Hebben jullie enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Grtz

2. gldr

gldr

Lid geworden:
    16 nov 2004
    Kijk even of de driver wel goed is geinstalleerd on human interfaces.

3. mobius

mobius Guest

Bedoel je hiermee de video driver?

4. gldr

gldr

Lid geworden:
    16 nov 2004
    nee, kijk onder my computer>system properties>hardware>device manager en daar vind je de onder human interface devices de reflex rc USB device. Deze moet je eens opnieuw installeren.

5. mobius

mobius Guest

Ok weet nu waar je zit maar hoe moet ik dit dan terug installeren?

6. mobius

mobius Guest

Heb het terug kunnen installeren maar werkt nog steeds niet, denk dat ik de Reflex maar ga terugbrengen aangezien hij toch niet blijkt te werken met GWS zenders :?

7. gldr

gldr

Lid geworden:
    16 nov 2004
    heb je de kanalen al gecalibreerd?

8. mobius

mobius Guest

Aangezien het programma geen zender vindt kan ik ook geen kanalen calibreren.. Toch bedankt voor de hulp

9. wrobijns

wrobijns

Lid geworden:
    13 apr 2004
  10. mobius

mobius Guest

Kabel is niet aangesloten op een USBhub dus daar ligt heb probleem spijtig genoeg ook niet..

11. wrobijns

wrobijns

Lid geworden:
    13 apr 2004
  12. gofirstnl

gofirstnl

Lid geworden:
    19 okt 2005
    Heb je wel eens gekeken hoe het in je computer is?
    Ga naar : Configuratie\Systeem\Hardware\Apparaatbeheer
    Misschien staat daar wel een vraagteken of een uitroepteken, dan is er wat mis met je setup voor de USB.
    Succes

13. mobius

mobius Guest

Bedankt voor jullie hulp. Het werkt nog steeds niet maar morgen ga ik er terug mee naar de winkel om het daar eens te proberen. Vrees dat het geld terug zal zijn en geen simulator :(

14. mobius

mobius Guest

Na uitvoerig testen in de shop blijkt dat de GWS zenders niet compatibel zijn met Reflex en dus ook niet met G3 :(

15. Heli-Harry

Heli-Harry

Lid geworden:
    28 apr 2005
    Waarom stuur je niet een mail richting de bedenker van reflex, misschien dat die een passend antwoord voor je heeft of anders voor je vindt.

16. mobius

mobius Guest

Probleem ligt niet bij Reflex maar bij GWS.. en die heb ik er al van op de hoogte gebracht

Deel Deze Pagina