De inschrijving voor de Dutch Eurotour F5J is geopend: https://hollandglide.nl/2023/02/09/holland-glide-dutch-eurotour-f5j-2023/ Namens het Holland Glide Team NL
Misschien is het te overwegen om ook een prijs te hebben voor de 65-plussers. Zie je op buitenlandse wedstrijden ook veel.
Volgens mij organiseert F3K in NL geen eurotour/worldcup wedstrijd. Weet ook niet of er deelnemers van 65 plus zijn.
Ook dat is niet ongebruikelijk, maar misschien nog beter is zoals veel andere organisatoren doen de jeugd geen inschrijfgeld te vragen.
De inschrijving voor de Holland Glide Eurotour F5J is gesloten. De organisatie kan alle hulp gebruiken dus wil je de organisatie helpen? Laat dit dan via de contactpagina van de website (www.hollandglide.nl) weten.
dit is toch echt de omgekeerde wereld. je wil een wedstrijd organiseren ? goed maar zorg EERST voor helpers en als je dat geregeld krijgt kun je een wedstrijd organiseren. niet organiseren en dan vragen voor helpers die je uiteindelijk toch niet bijeen krijgt. met als gevolg dat piloten bij elkaar moeten gaan cronometreren. waardoor je je eigen coach niet kunt gebruiken. schandalig gewoon op dit niveau. net nu we met 11 belgen een groepje bijeen kregen om gezellig mee te gaan doen. terwijl ik zie dat er MAAR amper 3 nederlanders in hun eigen wedstrijd meedoen en dan wss nog 1 van af valt. Als ik al kom zal het dan ook de eerste en laatste internatioale wedstrijd zijn. Ik wou eens een stapje hoger proberen maar door jullie is die motivatie ook alweer weg.
Oei, ik denk dat we hier echt met de omgekeerde wereld te maken hebben. Een wedstrijd organiseer je voor de F5J vliegers, niet voor de helpers. Dat zij niet willen coachen/timen bij anderen zegt mij genoeg. Veel plezier en ik hoop dat je een gezellige wedstrijd hebt (met z'n allen).
Ik kijk enige tijd met een beetje jaloers blik hoe jullie Belgen samen optrekken. Echt gaaf om te zien. Toch snap ik je reactie niet, zeker als je een stap wilt gaan maken (je moet je altijd en overal kunnen aanpassen) en je uit een land komt dat zelf geen Europesche wedstrijd organiseert. Ondanks dat er een grote actieve groep vliegers is. Mijn tip is ga bij de BBQ het gesprek aan met de organisatie en denk samen na hoe het volgend jaar beter kan. Misschien is het gezamenlijk organiseren wel een goede uitkomst voor 2024. Veel succes en plezier dit weekend.
De Fly-Off is inmiddels op de Gliderscore website te vinden. De wedstrijd-score-overzichten komen ook op de website van Holland Glide.