Hier een review van een Autopilot met Return to Home FY-21AP II RC stabilization system with coming-home function FPV-Community Reviews Sander komt er ook zoiets wat je aan de EZosd kunt knopen?
Is paar weken terug nog topic over geweest. Sander was volgensmij nog steeds niet van plan een RTH uitbreiding te maken voor EZosd. rth-return-home
Weer zo'n rommelding, geen altitude en throttle control, dus als je ergens op afstand op 20m de controle verliest komt ie terug *door* de bomenrij en de woonwijk die ertussen ligt of stort alsnog ter aarde omdat het gas dicht gaat. En ja, zulk soort apparatuur kan je gewoon aan de EzOSD knopen. In dat geval zou ik wel gaan voor een Attopilot dat werkt tenminste. Met vriendelijke groet, Sander Sassen ImmersionRC - Real Virtuality
Sorry ik wist niet dat dit al eens voorbij was gekomen. Denk je dat Immersionrc zoiets ooit gaat uitbrengen? Maar dan wel met hoogte en throttle control?
Ik ben d'r druk mee bezig. Maar wel op een manier zodat iedereen een autopiloot kan configureren zonder een HTS opleiding of universitaire graad nodig te hebben. Met vriendelijke groet, Sander Sassen ImmersionRC - Real Virtuality
Je moet alleen wel het salaris hebben van iemand met een HTS opleiding. :lol: Of gaat dat wel meevallen?
Dit wordt plug 'n play, zoals alle ImmersionRC apparatuur. Autopiloot zal zelf de karakteristieken van 't model leren en zodoende zichzelf configureren. Met vriendelijke groet, Sander Sassen ImmersionRC - Real Virtuality
Oh zo Niet de hoofdprijs natuurlijk, betaalbaar. Met vriendelijke groet, Sander Sassen ImmersionRC - Real Virtuality
Zelf lerend en plug en play klinkt iig al goed. Zou het spul ook overweg kunnen met bijvoorbeeld een tri/quad copter met KK controller? Het lijkt me prachtig om zon ding op autopiloot te zien vliegen.
Zo te zien werkt dit apparaatje toch erg goed in vliegtuigen, en zou hij in 90% van de gevallen ook nog doen wat er van verwacht word. Als je ver weg bent, zit je meestal hoog, dan werkt dit echt goed! Ik ben benieuwd Roel, hoe hij het gaat doen. Vriendelijke groeten, Aldert
De meeste kisten gaan de grond in door orentatie verlies of een paniek aanval. En als je OSD dan ook nog niet de juste gegevens doorgeeft heb je echt een probleem. Dus een AP met RTH voorzien van zijn eigen GPS is nog niet eens zo gek. Over het algemeen vlieg je toch tussen de 50 en 100 meter hoog. Bomen betreft kom je meestal alleen bij de start of landing tegen.
wie ook geinteresseerd is in dit systeem mag mij even bellen ,ik heb hem getest in mn boot ,maar dat gaat niet, hij blijft dus rondjes varen op de bestemming,dus helaas niet geschikt voor mij maar misschien wel voor u, is nieuw met gps antenne ,staat momenteel op marktplaats
Ik ben wel geïnteresserd in zo'n RTL. Maar wat ik niet goed berijp is hoe je hem aan de EzOSD kan knopen en wat daar het voordeel van is. Het zijn toch 2 aparte systemen. Ik ben wel al zeker dat het de Attopilot gaat worden, want bij FPV luister ik maar naar één man en dat heb ik me zeker nog niet beklaagd.