Ik heb 'm hier. Hier een filmpje met datum en een filmpje zonder datum. Moet 'm nog vliegend testen, maar dat komt wel .
En met welk nut is deze post gedaan? Ik weet dat het geen topkwaliteit film is maar je mag ook niet een camera van € 25,90 vergelijken met een van € 2590,-. De vraag is of het voldoet aan je eisen. Een oscar winnende film zul je er niet mee maken maar wel leuke plaatjes.
Ik zie hier nergens een vergelijking... En welk nut dit heeft ? Om te tonen aan de mensen welke mogelijkheden/onmogelijkheden dit aparaatje heeft... Ik was eerlijk gezegd al eventjes aan het wachten op een review van dit dingetje.
Het is wel een redelijke FPV cam door zijn tv-uit. En leuk om gelijk de filmpjes mee op te nemen, kwaliteit is denk ik beter dan de groundstation opname's. En idd, wat kan je verwachten voor € 25 , prima toch?
Ook heb ik het idee dat de testcam van Bruce niet helemaal goed is. Of hij is off-focus, of er zit een "vette vinger" o.i.d. op de lens. (cam van Bruce)
Het lijkt er wel op dat hij een heleboel frames dropped. Ik denk nog steeds dat je voor dat geld beter een hd keychaincam kan kopen.
Niet alleen dropped frames, tegenlicht correctie en aanpassing sluitertijd is ook belabberd. Daarnaast komt er echt een verontrustende hoeveelheid storing (EMI, RFI) van deze camera af. Met vriendelijke groet, Sander Sassen ImmersionRC - Real Virtuality
Misschien wel, maar bij mij gaat een keycam maar een vlucht of 10 mee. Ik heb er drie versleten, (lens kapot, accu binnen vijf minuten leeg, helemaal dood) Ze hebben geen crash meegemaakt, dus daar kan het niet aanliggen. Maar ik heb het gehad met de Keycam omdat ze zo snel kapot gaat. Maar misschien ben ik de enigste?? (natuurlijk afwachten of de HK -cam het wel blijft doen)
Alle waar naar zijn geld blijkbaar. Deze camera dan maar? http://www.modelbouwforum.nl/forums/het-modelbouwcaf%E9/137250-%5Bvid%5D-blubblubblub.html
Ja standaard keychain #3 is 640x480 de hd #11 is 1280x720 let wel op dat je de #11 koopt en geen andere de rest is een upscaled van de #3.