review preview Nanda Racing NRB-3

Discussie in 'Bouwverslagen - Auto's' gestart door Andy, 6 jun 2007.

1. Andy

Andy

Lid geworden:
    4 nov 2004
    Zojuist aangekomen per luchtpost: de NRB-3 1/8 buggy rtr set. Weinig aan te bouwen, dus binnenkort hierover een rijverslag op het rcnieuws weblog. Hier wel alvast wat foto's van deze 1:8 offroader:

[​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

Laatst bewerkt: 18 sep 2010
  2. mike-modelbouw14

mike-modelbouw14

Lid geworden:
    20 jun 2006
    ziet er netjes uit

veel plezier met het inrijden/rijden
    met de NRB-3

mvg mike

3. l4rsie

l4rsie Guest

Leuk 'bouw'verslag 8)
    Zou je me willen zeggen waarom je die Nando genomen hebt? Het lijkt me niet de meest voor de hand liggende keuze

4. Andy

Andy

Lid geworden:
    4 nov 2004
    De fabrikant stuurde dit model op ter review op mijn site, vandaar... Ook waren er positieve geluiden over de prestaties van de NRB-3. Er is nl. hiermee de Chinese Nationals gewonnen en ik ben erg benieuwd naar wat -ie hier in Europa gaat doen.

5. l4rsie

l4rsie Guest

Heb je hem gratis gekregen? 8O 8O
    Als je voor al de kyosho infernos en ander duur(der) spul eindigt wil dat al wat zeggen jah
    Ik had er wel al eens van gehoord maar ik denk dat hij iedereen bekend in de oren klinkt.

6. reezer

reezer Guest

Nanda Racing is een corporatie die auto's ontwikkeld voor HPI, Carson etc. HPI heeft bijvoorbeeld de VORZA deze is voortgekomen uit de HB VE8.
    De Hotbodies VE 8 is zo goed al gelijk aan de Nanda BD8E.

7. rickmet1

rickmet1

Lid geworden:
    28 jun 2009
    eeh het topic is al een paar jaar oud

8. reezer

reezer Guest

haha ja ik was gister bij coenraad in tilburg hij is dealer van nanda en ik las weinig over dit merk op t forum vandaar even in een oude topic gereageerd.

Maar mensen meer info over de kwaliteit van deze auto's

9. Andy

Andy

Lid geworden:
    4 nov 2004
    Ik heb 'm nog steeds en wil 'm nu ombouwen tot elektrisch...

10. reezer

reezer Guest

hoe spreek je over de kwaliteit van nanda andy?

11. Andy

Andy

Lid geworden:
    4 nov 2004
    Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee... Hij staat nog in zijn origenele doos, ik heb 'm er alleen maar uitgehaald om een paar foto´s te maken. Daarna is ie er nooit meer uit geweest. Tijdens een verhuizing onlangs vond ik 'm op zolder en nu het weer buiten lekkerder wordt, wil ik 'm idd gaan testen. Ik ben alleen nog op zoek naar een ideale lokatie.
    Bij mijn vorige adres was een mooi braakliggend terrein waar ik lekker mijn gang kon gaan met mijn modellen. Nu ben ik nog opzoek naar een leuk plekje in mijn buurt.

Ik meld mij wel weer als dit het geval is en dan hoor je wel van mijn bevindingen...

12. reezer

reezer Guest

en andy ondertussen al een plekje gevonden? wat zijn je bevindingen tot nu toe?

13. GK-Racing

GK-Racing

Lid geworden:
    18 mei 2009
    Een NRB-3 buggy van Nanda is knoerte hard, je rijdt er weinig stuk aan.
    Bij ons op de club/baan in Helmond rijden diverse (wedstrijd)rijders met een Nanda en geheel zonder problemen. Onderdelen zijn niet al te duur en bij steeds meer webshops en modelbouwzaken te verkrijgen.

De NRB-3 Lightweight edition is een pracht auto, sterk, goedkoper dan andere merken en ook nog eens héél snel...

Deel Deze Pagina