Rijders omgeving Oldenzaal/Hengelo

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door bartol1988, 12 dec 2003.

1. bartol1988

bartol1988 Guest

Hallo
    Zijn er nog rijders in de omgeving Oldenzaal/hengelo die een keer samen willen rijden (want ik rij meestal alleen :x ) En zou het ook wel een keer leuk vinden om met andere te rijden. Ga zelf waarschijnlijk volgende week een serpent 1/8 kopen.

Zie mijn site :

www.rc-carssite.tk

Groetjes

Bart Oude Luttikhuis

2. Anonymous

Anonymous Guest

Is een 1:8 niet wat te hoog gegrepen ?

Misschien is een Serpent 1:10 beter om mee te beginnen.

Nee ik rij niet in de buurt van Oldenzaal

3. bartol1988

bartol1988 Guest

Ik rijd nu ook al ong 2 jaar met een andere nitro auto vandaar......

Bart 8)

4. Anonymous

Anonymous Guest

Oke, maar ik raad je toch een Picco/Serpent/Mugen 1:10 aan .. Toch heel anders als een Carson , Tamiya etc.

5. bartol1988

bartol1988 Guest

Ik vind een 1 op 10 iets te klein en vind zo'n 1/8 wagen gewoon iets hebben. breedt laag en snel. En wil niet weer een 1/10 hebben.

6. bartol1988

bartol1988 Guest

Maar vind een serpent 1 op 8 iets meer hebben laag en breedt vind het gewoon een mooie wagen en hij gaat snel

7. Kingpin

Kingpin

Lid geworden:
    18 nov 2003
    Hallo Bartol1988,

Ik rij meestal Zondags op het Makro terrein in Hengelo, misschien ken je me wel (kan niet missen, het rode gevaarte ... hehe, zie m'n filmpjes maar).
    Ik rij ook voornamelijk alleen, of met diegene die daar ook zijn (meestal vaste kliek). Lijkt me leuk om ook eens wat af te spreken, ik rij met een Schumacher Nitro Fusion 1:10. Daar rijd ook iemand met een Serpent en een Mugen 1:10, verder nog wat FG's en wat 1:8's.

Waar rij jij meestal?

8. bartol1988

bartol1988 Guest

Ik rijd meestal in de buurt bij mij (door de wijk heen enzo :p ) maar ja als ik straks die serpent veteq of vector heb gaat dat moeilijk kan ik me zo voostellen en ben ik ook van plan om toch soms naar de makro te gaan. Je moet maar een keer aangeven wanneer je gaat rijden bij de makro probeer ik wel te komen. Lijkt me leuk.

Bartoudeluttikhuis@hotmail.com

9. Eds66

Eds66

Lid geworden:
    27 okt 2003
    Heren,
    Als jullie een keer gaan rijden wil ik ook een keer langs komen.
    Ik kom uit Almelo. En heb zelf een CEN Fun Factor Rally uitvoering gekocht (ik ben een beginneling qua brandstof). Naar welke winkel gaan jullie hier in de buurt ? Ik heb de auto zelf bij Speedlane in Kamerik gekocht. Toffe zaak en goede service alleen uit de buurt. Vandaar mijn vraag.
    Laat wat van je horen.

Edwin.

10. Kingpin

Kingpin

Lid geworden:
    18 nov 2003
    Zondags op het Makro, is altijd wel iemand aan het rijden.

11. Doorus

Doorus Guest

Ik ga altijd naar een modelbouwzaak in almelo "achter de molen" straat.
    Bevalt me zeer goed, ze geven je tips en dergelijke, altijd handig als je een beginnende bent. maar ook als je al jaren rijdt is het uitwisselen van informatie zeer belangrijk. je leert van elkaar, zie en lees op het forum!!

Ik heb onlangs de "ENIGMA"van Protech aangeschaft , ook in almelo.
    Zeer robuuste auto en een 3,5 CC motor. Hij loopt super mooi, en kan tegen een stootje.

12. Eds66

Eds66

Lid geworden:
    27 okt 2003
    Ken ik AHT in Almelo.
    Ik ben er geweest maar ik had/heb de indruk dat deze jongens (diegene die ik terwoord stond) er niet teveel van wisten. Hij kon mij weinig over de auto's vertellen. Heb toen naar een Protech Tech gekeken.
    Waar rijd jij met je auto ?

Edwin

13. bartol1988

bartol1988 Guest

Ik zou het even zeggen als ik ga rijden op de makro. Een week van te voren. HEt duurt voor mij nog 1 dagje en dan krijg ik waarschijnlijk een serpent 1/8. Ben zeer benieuwd.

www.rc-carssite.tk wordt ook hard aan gewerkt is na een maand al weer aan vervanging toe :lol: . Vond hem te ingewikkeld 8O

groetjes

Kan ik tenminste eens eens andere mensen overtreffen met mijn serpent.(niet de serpent rijders dan he) :?:
    My car is coming :twisted:

14. Kingpin

Kingpin

Lid geworden:
    18 nov 2003
    We will see :D

Deel Deze Pagina