Rijders omgeving Oldenzaal/Hengelo

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door bartol1988, 12 dec 2003.

1. bartol1988

bartol1988 Guest

Hallo
    Zijn er nog rijders in de omgeving Oldenzaal/hengelo die een keer samen willen rijden (want ik rij meestal alleen :x ) En zou het ook wel een keer leuk vinden om met andere te rijden. Ga zelf waarschijnlijk volgende week een serpent 1/8 kopen.

Zie mijn site :

www.rc-carssite.tk

Groetjes

Bart Oude Luttikhuis

2. Anonymous

Anonymous Guest

Is een 1:8 niet wat te hoog gegrepen ?

Misschien is een Serpent 1:10 beter om mee te beginnen.

Nee ik rij niet in de buurt van Oldenzaal

3. bartol1988

bartol1988 Guest

Ik rijd nu ook al ong 2 jaar met een andere nitro auto vandaar......

Bart 8)

4. Anonymous

Anonymous Guest

Oke, maar ik raad je toch een Picco/Serpent/Mugen 1:10 aan .. Toch heel anders als een Carson , Tamiya etc.

5. bartol1988

bartol1988 Guest

Ik vind een 1 op 10 iets te klein en vind zo'n 1/8 wagen gewoon iets hebben. breedt laag en snel. En wil niet weer een 1/10 hebben.

6. bartol1988

bartol1988 Guest

Maar vind een serpent 1 op 8 iets meer hebben laag en breedt vind het gewoon een mooie wagen en hij gaat snel

7. Kingpin

Kingpin

Lid geworden:
    18 nov 2003
    Hallo Bartol1988,

Ik rij meestal Zondags op het Makro terrein in Hengelo, misschien ken je me wel (kan niet missen, het rode gevaarte ... hehe, zie m'n filmpjes maar).
    Ik rij ook voornamelijk alleen, of met diegene die daar ook zijn (meestal vaste kliek). Lijkt me leuk om ook eens wat af te spreken, ik rij met een Schumacher Nitro Fusion 1:10. Daar rijd ook iemand met een Serpent en een Mugen 1:10, verder nog wat FG's en wat 1:8's.

Waar rij jij meestal?

8. bartol1988

bartol1988 Guest