Geen echt uitgebreid verslag, maar wilde deze build toch even delen. Zoals je ziet heb ik tussendoor nog wat details aangepast. In eerste instantie was deze als "green build" bedoeld, maar wilde eigenlijk toch eens een keer wat roods . De build was een van de uitdagendere gezien het gebrek aan ruimte op een frame van 122cm (!!!). Mijn iniMini 180 lijkt echt gigantisch als je hem ernaast zet. Het enige wat ontbreekt is een HD-cam (ik gebruik in dit geval de DVR-functie van mijn Dominator V3) en een beeper. Ik heb voor die laatste echt van alles geprobeerd maar kon er geen ruimte voor maken. Dan maar het alarm op de ESC's op 2 minuten en max. volume . Verder heeft dit frampje alles erop zitten wat je ook op een grotere rig zou tegenkomen: Littlebees, Betaflight, telemetrie... 4S is een optie, maar ik wilde de setup zo licht mogelijk houden en vooral binnen vliegen, daarvoor leek mij 3S toch wat beter geschikt. Wat minder collateral damage, minder boze vriendin etc. . Hier nog een lijstje van de gebruikte onderdelen: Naze32 Rev5 (laatste Betaflight) DYS 3100kv motoren Littlebee 20A (BLHeli 14.2 met active braking) FrSky D4R-ii (uitgekleed zodat ik hem in krimpkous ertussen kon persen) 5V Pololu voor FPV cam en FC Eachine 200mW VTX (ik zit nog op een 90-graden RP-SMA naar SMA adapter te wachten) 5V Micro FPV Cam van HK Nano-Tech 950mAh 3S Lipo DIY 3" props in verschillende kleuren en merken (nog even allemaal uitproberen) Als uitgangspunt voor mijn PIDs heb ik de settings van mijn iniMini gebruikt (zelfde FC, Betalflight enz.) en met ongeveer 66% verminderd. Vliegt LOS al super strak, met een beetje relaxed door ons huis cruisen zit ik boven de 9 minuten voordat ik van mijn Taranis de 10,5V-waarschuwing the horen kreeg. Not bad, not bad... Hier nog wat foto's, video's volgen zodra ik mijn VTX kan gebruiken . Meest recente versie: Weinig ruimte, houd de leesbril gereed: US-certified lightweight: Ter vergelijking. Links de iniMini 180:
Wat een schatje, hoe presteert de stabilisatie nu de rolweerstand zo ontzettend laag is? Hangt ze nog wat lekker stil, niet te nerveus?