Het schijnt geen goed pop te zijn maar een gebruiks aanwijzig heb ik nog niet kunnen vinden. para-droppen-en-besturen rc-basejumpen Maar misschien heb je wat aan het linkjes
hopelijk heeft der iemand nog één voor mij, mss heeft der nog iemand een link naar hoe je juist een chute moet opvouwen liefst met tekeningen of foto's. Ben
zou kunnen dat ik nog ergens een handleiding heb zwerven. ik zal eens gaan zoeken. (kans is klein want ik denk dat ik hem bij de pop heb meegegeven) het was een hele fotoserie die handleiding.. anders even posten op rcuniverse http://www.rcuniverse.com/forum/forumid_474/tt.htm
Charly He Benovitch, Heb die poppen nog nieuw in doos staan, wil ze best kopieren en opsturen maar zijn wel kosten aan verbonden voor kopieren ed. Mail me maar Mvrg Rogier
Robbe Charly vreet tandwielsetjes. Armen gaan naar beneden om sjuut te openen waardoor de volle openingsschok op de tandwielen komt.
is ook te modificeren met een derde servo voor het openen van de chute. dan heb je dat probleem minder
hallo, ik heb van een clublid een chute gekregen van robbe, ik denk dat deze van charly is. nu zou ik er graag zelf een popje voor maken, maar zijn er zaken waar ik rekening mee moet houden, of plannen, tekeningen van een goede pop? alle info is welkom. groeten Chris. het is een oude blauwe chute