hallo ik heb een vraagje over mijn zender F14 heb er nu een 3 weg schakelaar aan/uit/aan maar die wil ik vervangen voor twee drukknopjes kan dat want ik heb alleen een puls nodig puls/uit/puls het is voor mijn versnellings bak in mijn tankje schaal 1/5 met een schakelaar is de puls te lang of als de schakelaar op aan blijft gaat het niet goed met de bak. eerst heb je de motor en dan de versnellingbak,koppelingen
Weet je zeker dat er niet ergens een schakelaar zit waarmee je een puls kunt geven? Op mijn FT 10 zit tenminste rechtsboven een schakelaartje (H) waarmee je volgens mij wel een puls kunt geven. Ik moet eerlijk zeggen dat ik zo ver nog niet ben geweest met die zender dat ik het zelf kan proberen
2 druk knopjes aan elkaar solderen. uitgaande dat ze allebei 2 pennen hebben. 2 pennen aan elkaar solderen als middelste pin. daarop 82k aansluiten. servosnoer rood in het midden. andere 2 op de buitenste pootjes van de schakelaar.
ok ik snap het, want de schakelaar die kan in een stand blijfen en dat mag niet gebeuren want de relais nemen het dan over