Hallo allemaal, Ik zou hier nog een klein topic toevoegen over de oude Robbe Kenworth. Deze auto is gekocht in Gent bij een belgische meneer die deze auto heel mooi in elkaar had gezet. Alleen er was 1 groot nadeel! Bijna alle verlichting waren gloeilampjes. Dit hield in dat met alle verlichting en de geluidset aan, kon ik er maar 10 minuten mee rijden en dan was de accu leeg. Dat was nou niet echt de bedoeling haha. Dus.. openen en de verschrikking tegemoet gaan.. een heeeele boel kapels weg knippen. Hier wat foto's alvast van de "verbouwing":
HOI. die kenworth is een leuk en zeldzaam model inmiddels. ik was al blij toen ik alleen de cabine te pakken had. succes met de truck groete Peter
robbe amia mooi truck en zo zeldzaam zijn echt schone dingen e die robbe trucks eb overlaast een robbe m a n kunnen kopen en heb er geen spijt van en verder veel succes met je truck
@ Zore: Ja ik heb echt alles vernieuwd bij deze auto... Alles is los geknipt en ik had ( denk ik) 2,5 meter kabel die er voor de kat zn poesje in zat hahaha... Binnenkort weer een paar kleine updates