Hoi allemaal, Een vraagje. Kan ik met m'n MS12s van Wetronic een robbe navysound module bedienen? En hoe ziet het schema er dan uit? :help: Alvast bedankt. Grz Bas Getest en niet werkend bevonden. blijft in demo modus geluiden maken!
multiswitch vraag 2 Hoi, Ik heb nu een 8 kanaals switch van robbe ingebouwd en de soundmodule werkt. maar nu kan ik mn ms12s switch van cheeta niet meer aansluiten! Heb maar 1 Multi OP. op de print van de robbe switch zit nog een klein connectortje, zou ik daar mn cheeta switch op aan kunnen sluiten of is dit niet mogenlijk? sorry voor de vragen ben ook maar een beginneling:Fade-color. Gr Bas
jan dat klopt echter doet robbe nog iets met het signaal. Signaal uit de module is niet gelijk aan signaal in. Daarom mijn advies om beide modules parallel aan te sluiten zo doe ik het zelf ook. Op de recente ms12 encoder modules zit een doorlus mogelijkheid op de print. Eventueel een aftakking maken in 1 van de draden is ook mogelijk. Heb anders eventueel ook nog spullen liggen waarmee een printje te maken is waarop beiden modules aangesloten kunnen worden zonder te knippen in de bedrading. Echter moet je dan geen haast hebben want heb het zelf erg druk helaas op dit moment.
Waar haal je dat idee vandaan? Natuurlijk wordt het inkomende signaal rechtstreeks doorgelust naar het contrastekertje. Hoe zou het tweede module anders moeten werken? Meten is weten heb ik hier al heel vaak gelezen!
hoi jan. Dat is dan apart mogelijk speelt kabel lengte hier dan een rol. want heb toen destijds toch echt problemen ondervonden met het doorlussen via de robbe multiprop module. als ik het signaal van mijn ms12 aftak van de multiprop door lus mogelijkheid werkt het niet. Of ik moet bad luck hebben dat net de ene orginele multi module van robbe een slecht contact heeft in de print van het doorlus contact. dan zou ik zeggen bas probeer het om de ms12 aan te sluiten op de robbe module.