Inmiddels zijn ook de servo s gearriveerd , de bij wet geregelde diefstal afgehandeld . Gepast en contant aan de deur , terug naar de middelleeuwen De BTW muur ligt rotsvast om europa heen . Vol verwachting de Robotservo van Hitec uitgepakt en eerst de gebruiksaanwijzing gelezen . En getest . Iets meer dan zestig gram en 30 kg trekkracht met titanium tandwielen bij een afmeting van een normale servo . Deze servo s zijn geschikt om rechtstreeks op een lipo aan te sluiten . Ja ik heb lipo s besteld voor de emcotec. Nu nog even uitvinden hoe de splitsing te maken met de emcotec en de lipo . Weer een stapje verder . Ik was gewaarschuwd dat deze servo s niet geschikt zijn voor een vliegtuig geen goede nulsstelling ,te grote stapjes . Ja de uitslag is gigantisch 2x zestig graden .Volgens de gebruiksaanwijzing is dit een servo ook geschikt voor normale uitslagen bij gebruik in een vliegtuig . De uitslag is met een servo programmer simpelweg terug te brengen naar normale proporties . Na een half uur in opperste verwondering te hebben verkeerd kan ik maar 1 conclusie trekken de nauwkeurigheid is evengroot als de 9555 van hitec en uitslag in overvloed. Nu nog op zoek naar iemand met ervaring met het programmeren van servo s
Maarten de Moor had er ook 1 op zijn richtingsroer, schijnt best ok te zijn Voor mij is de JR DS8811 nog steeds een topper als rudderservo. Mogelijk dat ik de Hitec ook eens probeer.... Grt.
Hoop wel dat ie verbeteringen heeft t.o.v. de S9351, die was hypernerveus, als je dan het roer aantikte, bleef hij maar trillen/jitteren.... (direct vervangen door Hitec's) Grt.