Roparun 2021

Discussie in 'Model truckers' gestart door Kraanbouwer, 22 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kraanbouwer

Kraanbouwer

Lid geworden:
    8 jun 2009
    Hallo allemaal,

Ik weet niet of dit topic gewaardeerd wordt maar het is voor het goede doel en daar doe ik het eigenlijk voor.

Naast modelbouwen doe ik ook aan hardlopen als hobby. Nou ga ik dit weekend de Roparun lopen met team 065 in aangepaste vorm natuurlijk door corona. Voor mensen die niet weten wat het inhoudt, de Roparun is een estafette loop normaal van Parijs of Hamburg naar Rotterdam. Dat is een tocht van 550 kilometer die met 8 lopers afgelegd wordt die weer begeleid worden door 4 fietsers. Nou mag door de corona maatregelen niet samengekomen worden in grote groepen dus verspreiden wij ons in 4 kampen in Nederland om zo toch als team de 550 kilometer af te leggen. Dit alles doen wij om geld op te halen voor de palliatieve zorg voor mensen met kanker.

Om zoveel mogelijk geld op te halen doen we normaal sponsor activiteiten maar dit kan helaas allemaal niet door corona. Mijn vraag aan jullie is als jullie een klein bedrag zouden kunnen missen of jullie dan het goede doel willen steunen.

Via onderstaande link kom je op de donatie module, dit geld gaat rechtstreeks naar de Roparun en daarmee het goede doel: Overzicht teams 2021 - Roparun

Via deze link kom je op onze website waar het allemaal wat uitgebreider staat beschreven wat het allemaal inhoudt: Voor de jubileumeditie van 2021 blijft Roparun in Nederland! - Team065

Dus mocht je met een kleine bijdrage het goede doel willen steunen graag! En mocht dit ongepast zijn voor dit forum mag het verwijderd worden..,

En mocht je mijn verslag willen lezen van de aanloop naar de Roparun en natuurlijk hoe ik de Roparun ervaar dat is hier te lezen: (1) Road To Rotterdam | Facebook

Alvast super bedankt om dit bericht te lezen!

Mvg Mitchell

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina