Hallo, Ik ben nieuw op dit forum maar hou mij al enige tijd bezig met turbines bouwen.Nu heb ik problemen met het vinden van inconel voor het maken van de schoepen voor de nvg.(waar is dit te verkrijgen in kleine hoeveelheden?) Of worden die toch gewoon van rvs gemaakt? http.home.wanadoo.nl/a.f.lamme
Hallo. Je kan gewoon rvs gebruiken hoor ,dat gaat prima. De schoepjes zijn bij mij 0.5mm dik. Groetjes, Martin.
ik heb vandaag ook al het een en ander door zitten spitten hier op het forum, en ik meen me te herinneren dat die vraag al eerder is gesteld. Volgens mij gaf Martin (Frema) als antwoord dat dit wel kan, maar dat je ze dan iets dikker uit moet voeren. edit: ja hoor, de helpdesk was me weer voor
mocht je overigens nog problemen hebben met het vinden van RVS, ik ben een voorraad aan het opbouwen. Ik heb 0,6mm en 1mm RVS321 liggen. Dit is een kwaliteit die voor uitlaten en turbines gebruikt wordt, het heeft een gebruiksgebied tussen de 400 en 900 graden celsius. Als je niet teveel nodig hebt kunnen we wel wat regelen. Overigens, als anderen ook interesse hebben. Ik heb ook nog 0.4mm Titanium liggen, leuk voor de uitlaat / conus.
Hallo Jitze. Die 0.4mm titanium ,die wil ik wel hebben. Wat wil je er voor hebben? Ik hoor het wel , Groetjes, Martin.
hoeveel heb je nodig??? als het binnen de maat van een A4 past kan ik het in een grote envelop doen. k zal even kijken wat het dan aan postzegels kost. als dit niet al teveel is kan het voor jou wel gratis als dank voor de KJ66 tekeningen, en als ik dan gelijk wat credit krijg voor hulp...
Nou Jitze , als je een plaatje of 3 van A4 formaat voor me hebt ,zou ik dat fantastisch vinden. Is namelijk voor de hete sectie van de freepower voor de kleine turbines Jitze , je moet even vragen op het postkantoor hoe je het beste kan versturen. Liefst aangetekend of met een tracking nummer. Wat dit kost maakt mij niet uit , dat betaal ik zo, maar ik heb tegenwoordig geen vertrouwen meer in de post bedrijven. Ik ben al zoveel kwijt geraakt. Bedankt dat je dit wilt doen ,en als er kosten aan verbonden zijn ,direct laten weten ,dan regel ik dat. Ook als je vragen hebt omtrent de kj , gelijk aan de bel trekken. Doen we zo Jitze, Groetjes, Martin.