heei ik had een vraag voor de savage SS rijders wat is jullie mening er over want daar ben ik wel benieuwd naar??? gr dick
ik heb nog geen mening maar die jal ik je in january geven koop de SS toch in nederland en als k heb gebouwt en gereden zal kwel klein verslag op forum zetten
ja ben namelijk vanplan om hem over 2 weken te gaan bestellen dus van daar. maar jou mening is dan altijd op zijn plaats als je hem gebouwd hebt gr dick
heey loud jij bent toch ook van ww.rc-racingcars.nl k zie dat jullie vaak meetings hebben en dergelijke lijkt me wel leuk om is met andere offroaders te rijden en dan kan rick ook mee maar hebben jullie zoiets wel is in de omgeving van arnhem bv de postbank daar kan je wel lekker scheuren. en dan zal ik is laten zien wat SAVAGE SS betekent :twisted: woepie kan niet wachten man :lol:
He ik kan niet alles in 1 keer kopen he Kost nogal veel geld Einde van de maand hoop ik de laatste parts te hebben, mijn picco .26 en de Graupner XS6 race Dan heb ik er al meer dan 1000€ aan hopups in denk ik Ja rcmonster Ik ben van rc-racingcars, in Januari hebben we hopelijk weer een meeting En die zijn overal in het land Als je er een wilt organiseren kan dat hoor gewoon lid worden van het forum en een plek voorstellen waar wij met onze wagens heen kunnen komen om te rijden
@RC monster: als je een keer de moeite wil nemen om op de trein naar nijmegen te springen (of de auto pakt) dan kun je (als het weer normaal weer is) zonder meer met de mensen in nijmegen meerijden ... over het algemeen zijn we met 3 a 4 man ... nou moet ik er even bijzeggen dat er hier alleen maar t-maxxers zijn ... dus geen savage als competitie .... wel 1 full supermaxx en een deels supermaxx
dat is natuurlijk mooi k kan wel een keer de trein pakken en dan samen met rc gek die heeft nu een wildcat :lol: zullen we zkkr een keer doen
loud wat heb jij dan allemaal al verbouwt aan je savage ?? koop direct bij de set een luchtfilter van GPM die grote blauwe is dat beetje goede filter
Dat is zeker mooi ... dan gaan we gewoon ergens afspreken... en herman.. dan halen we die gast met dezelfde auto als ik (wildcat) dr ook bij. En dan gaan we raggen En die filter.. heb je daar een plaatje van? greetz Rick
Pff dat wordt dan een lang lijstje Er zit nu in: Proline Jeep CJ8 T/E-Maxx Body HPI Roto Start System Savage HPI 1200 mAh Hump 6v Receiver Pack RPM Monster Clawz 6-Spoke StableMaxx Chrome T/E-Maxx (2) Proline Maxx Mulcher Front/Rear Truck Tire T/E-Maxx(2) Trinity T-Maxx Foam Insert (4) HPI Aluminum Mount & Retainer Set Savage SS HPI Savage Air Filter HPI Adjustable Upper Arm Set Savage HPI Fuel Tank 160cc Savage 25 RTR HPI Heavy Duty Cup Joint 6x13x20mm Silver (2) HPI Bevel Gear Set (Gear Differential) (2) Hot Bodies Clamp-On Aluminum Hex Wheel Hub Savage Hot Bodies Threaded Shocks Hot Bodies Drive Shaft Pair (2) Hot Bodies Rear Center Drive Shaft Hot Bodies Front Center Drive Shaft Hot Bodies Heavy Duty Steel Disk Brake Hub Savage Ofna Hardened Clutch Bell 16T Ofna Steering Linkage Kit Yellow Ofna Servo Saver w/Bearings 6x10mm Ofna Servo Linkage Kit Yellow Ofna Linkage Sliders Kit Yellow Ofna Aluminum Fuel Filter & Primer Pump Ofna Fuel Line Clips Ofna 3000 Weight Silicone Diff Oil Ofna 7000 Weight Silicone Diff Oil Mugen Carbon Shoe 3-Pin MBX-4 Mugen Clutch Spring 3-Pin MBX-4 Du-Bro Alloy Fuel Filter - Silver Du-bro 2168 Socket Set Screws 3x3mm Trinity 45 Weight Silicone Shock Oil (2) Team Associated Green Slime Traxxas Rubber Pipe Exhaust Rustler Delrin 51T Spur Gear Hitec Standard Metal Horn 3/4" Single Sided Hitec HS-645 MG Ultra torque 9.6 kg.cm THS Racing Pipe Set Savage 1/8 GPM Alloy Fuel Tank Protector - Silver Ernst Charge Receptacle Futaba FM Hobbico Switch Harness w/Charge Plug Futaba J General Silicones Fuel Line Medium 2' Solid Flourescent Yellow ENVY Vented 3 Shoe Flywheel/Clutch Kit 30mm - Silver KYOSHO Bevel Gear Shaft Set Envy Aramid Pad Dual Disk Brake Kit WFC 117mm Shiny Purple 6lb. Springs Unknown Black Shock Socks Komt deze maand nog binnen: HoleShotEngineering HPI SAVAGE FEATHERWEIGHT CHASSIS PLATE SET VENOM Failsave PICCO P3 Monster .26 Graupner XS6 Race Er zat in: Ofna Fuel Tank 125cc Hayes Regular Fuel Tank 2 oz. HPI Heavy Duty Dog Bone 9x123mm Savage (4) Ik heb dus deze mods gedaan: Dual tank mod - zit er niet meer in Servosaver mod Steering linkage mod gas/brake linkage mod spider gear mod dual disc brake mod humppack battery 3 shoe clutch mod reverse driving mod ehm dat was het geloof ik
Juist. Wij aanbidden de Savage. HPI heeft een groot geschenk iop aarde gezet :lol: Met een picco .26 Motor en 4 schoen koppeling kan de fun niet meer bedorven worden :lol: Greetzz, Robbert
Voor de Savage-gintersseerden onder ons: kijk even op http://panoramix.xs4all.nl:5673/robbert/ Staan een paar leuke filmpjes van oa mijn Savage 26. Die grote staan een aantal verschillende Sav's op, die andere twee zijn dezelfde alleen is die kleinste een slechtere kwaliteit.. Greetzz, Robbert Kijk ook ff op www.savage21.tk