Ik ben ruim een jaar geleden voor het eerst begonnen met het bouwen van een scania r620. Voorheen bouwde en verbouwde ik allen op schaal 1:50. Binnenkort zal ik foto`s plaatsen van mijn bouw r620. Heb een aantal dingen zelf gemaakt o.a verlichting voorzijde en zijkant. Ook een eigengemaakte flitsbalk.
welkom op het forum een goeie tip lees alles wat hier in het trucker gedeelte staat rustig door veel dingen wat je tegenkomt met de bouw staat hier ruimschoots door diverse bouwers beschreven , er staan veel oplossingen en voorbeelden en ja we zijn gek op foto's van het geen wat gebouwt word succes met het bouwen en veel lees plezier alhier
Enkele foto's van mijn truck staan in mijn foto album, genaamd Scania R620. Meerdere foto's zullen volgen, maar door de vele vraag naar de foto's heb ik dus enkele alvast online gezet zodat jullie een idee krijgen van wat ik intussen gemaakt heb. Fotoalbum link.
Hallo hvr, Welkom op het MBF Truckersforum Veel kijk en bouwplezier gewenst Is het ook mogelijk dat je de foto's rechtstreeks in het topic plaatst ?? Ik zal het topic verplaatsen naar de bouwverslagen Trucks en Bouwmachines
Je foto's bekeken. Keurig zoals je alle elektronica hebt bevestigd in de "kist" en aan weerszijden van het chassis.