Vanavond even wat uitgeprobeerd mbt de verlichting op een oude truck die ik nog had liggen: De lengte markering is niet overal even fel geworden dus goed kans dat ik alles er weer uit sloop */* Schijnwerpers vind ik erg mooi geworden en een totaal plaatje:
Mijn Wiking RC MAN brandweer Youtube XI3eQutZ2A8[/media] Control 87 - MAN Feuerwehr - YouTube Mijn Wiking RC Autobus Youtube zuMOcoOaayw[/media] Control87 - MAN Lion City Bus - YouTube
Heb de koplampen vervangen omdat ik ze had opgeblazen...... foutje heb gelijk maar de kleine lampjes ik de zonneklep gemaakt, nu zitten er dus 8 witte leds aan de voorkant. Robert
Ik ben weer lekker aan het solderen: Amber 0402 LED's Heb de motor vervangen door een stapel weerstanden: model weer in elkaar: Normale verlichting bestaat uit 14 LED's behuizing 0402 En een optie met nog 4 extra LED's: Helaas zijn er wat beschadigingen...........nog een keer bijwerken Nog eentje dan: Ik was zo lekker bezig..........Hij moest gewoon af!!!
hallo wat een engelen geduld moet u hebben en stille vingertjes, ik heb ooit een 1:200 smit nederland bootje half gebouwd tot ik moest niezen, was de helft aan parts kwijt grrrrrrr neen voor mij geen klein spul meer, trucks 1:14 is nog te doen, en nu opdracht riva 1:5 jetthruster jt-30 inbouwen, kijk dat is pas een schaalmodel,wat weer niet op werktafel past, maar succes met je schades bijwerken al zie ik ze zo 1,2,3,niet, met 1 druppel verf doe je bijna hele zijkant hihihii groeten markioo
heel knap klein vraagje, ik zie dat u SMD leds soldeert, waarom dan ook geen SMD weerstanden? bespaart een heleboel plaats
Bedankt voor de reacties! @ Marikoo: Ja is idd wel een probleem!! Voor het niezen naar de andere kant van de kamer wil wel eens helpen haha @ Seeyah: smd weerstanden komen nog wel hoor! Van deze heb ik alleen nog een hele partij liggen en zolang ik genoeg ruimte heb........maak ik die eerst maar op. Voor de personen auto's zal ik er eens een stel bestellen.