Scania Torpedo R620

Discussie in 'Bouwverslagen Trucks en Bouwmachines' gestart door B-Trucker, 15 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. B-Trucker

B-Trucker

Lid geworden:
    31 okt 2010
    Ik ben Bryan en ben vrachtwagenchauffeurs en ga binnenkort beginnen met aankopen van mijn eerste rc truck.

En de eerste stap heb ik gezet. Vandaag Bred last gemailt en betaling gedaan voor de Scania Torpedo bouwkit.
    Nou maar eens kijken welke kleur of kleuren combo het word. Zat te denken aan candy red ofzo.

Maar er zijn nog genoeg dingen om over na te denken zoals bestuuring enz. Qwa uiterlijk weet ik wel hoe ik het ongeveer wil. Maar eerst moet ik nog beginnen met de basis.

Laatst bewerkt: 15 jan 2012
  2. B-Trucker

B-Trucker

Lid geworden:
    31 okt 2010
    Ondertussen nog eens een mailtje gestuurd naar Bred last voor een bevestiging dat het geld goed is aangekomen. Want heb nog niks binnen. Iemand toevallig ook eens iets gekocht van hem en laten opsturen?

3. markioo

markioo Forum veteraan

Lid geworden:
    21 dec 2007
    ik heb er een volvo fm dagcabine vandaan
    het duurde 9 maanden,net als bij mn vriendin :D:D:D:D
    neen hoor geintje!!!!!!!!!!
    2 weken en netjes verpakt
    maar die man heeft erg drukke baan heb ik begrepen,

4. B-Trucker

B-Trucker

Lid geworden:
    31 okt 2010
    2weken zijn al verstreken. Ik vind het niet erg dat ik moet wachten, had alleen verwacht dat hij even melden dat het geld goed binnen was gekomen en dat hij ermee begon. Nu weet ik niks. We wachten nog wel ff af.

Laatst bewerkt: 2 feb 2012
  5. fabi

fabi

Lid geworden:
    23 mrt 2007
    B-trucker , Bredlast zit op onze club ( heeft het echt wel druk )
    komt best goed ,
    pak mails op een dag beantwoorden is allicht niet simpel ermoet ook nog gewerkt woorden vrees ik . :) , ik wacht al drie jaar op mijn carson rupslader ( ook betaald ) , komt er ook aan vande maand beloofden ze me vande week bij veroma. Lang w8 is lastig I know.

6. B-Trucker

B-Trucker

Lid geworden:
    31 okt 2010
    Krijg ik een telefoontje dat er 2 pakketjes binnen zijn. Dus ik het een en ander op noemen wat het kan zijn, was het dat allemaal niet. Was het het pakketje van Bret last met z'n ombouwkit. Dat was het laatste wat ik zou verwachten aangezien ik geen reactie gekregen had of mijn geld goed was aangekomen.

Vrijdag maar eens het pakketje open maken en m'n aanwinst bewonderen. Straks na het verhuizen en verbouwen eindelijk beginnen.

7. bred last

bred last

Lid geworden:
    7 mrt 2006
    hallo

dus je ziet geen nieuws is zeker geen slacht nieuws
    ik lever altijd

mvg

8. B-Trucker

B-Trucker

Lid geworden:
    31 okt 2010
    Oh maar daar was ik ook niet bang voor. Twijfelde meer aan mezelf of ik de betaling wel goed had gedaan ivm buitenlandse betaling.
    Ga morgen m'n pakketje bewonderen. Thanks voor de goede service.

9. B-Trucker

B-Trucker

Lid geworden:
    31 okt 2010
    Gisteravond eens het pakketje geopend. Is er goed verpakt en ziet er super uit. Wat een vak werk is het. Nu maar eens goed kijken wat ik wel en niet moet weg schuren om hem netjes straks en glad te krijgen. En eens kijken hoe alles het beste bevestigd kan worden. Zal groot en deels lijmen worden denk ik.

Iemand tips en advies voordat ik het verknal?

10. Cheeta

Cheeta Forum veteraan

Lid geworden:
    8 jul 2003
    ik help het je hopen ;)
    mijn ervaringen waren dat ik ruim 1,5 bus filler nodig had om hem strak te krijgen.

11. adrie van gerwen

adrie van gerwen

Lid geworden:
    17 nov 2008
    wij hebben er geen noemenswaardige problemen meegehad,en geen filler nodig gehad.
    gr.adrie

12. B-Trucker

B-Trucker

Lid geworden:
    31 okt 2010
    Ziet er ook niet naar uit dat dat nodig is. Moet alleen de randen netjes strak maken en wat gaten openen.

Weet iemand of de langere skirts alleen voor een 4x2 is of ook 6x4? Heb het idee dat hij dan wel erg lang word. Misschien moet ik hem inkorten of is dit niet nodig?

13. adrie van gerwen

adrie van gerwen

Lid geworden:
    17 nov 2008
    bij ons is de afstand tussen eerste en tweede spatbord 21 cm.De truck is een r 620 6x4 en de totale lengte van de truck is 60 cm.De verbouwing heeft pieter gedaan,dus ik weet alles niet precies.Maar volgens mij is aan de bij geleverde side scirts niets veranderd.Achter deze trekker hebben wij een kipper.
    gr.adrie

14. B-Trucker

B-Trucker

Lid geworden:
    31 okt 2010
    Oké. Dat kan wel kloppen dat er dan niks ingekort is. De skirt en de traptrede zijn bij mij 22,5.

Heb je een foto die Scania van de zijkant? Als dit goed staat, kort ik de skirt niet in. Dacht eerst dat de wielen en de schotel dan te ver naar achteren komen te staan. Maar misschien valt dit wel erg mee.

15. adrie van gerwen

adrie van gerwen

Lid geworden:
    17 nov 2008
    Ga na de site van pietervanseters,dat kan via mijn site daar staat er een foto van.Wel hebben wij de schotel naar voren geplaatst.Op mijn site staan geen foto's,anders staan ze toch maar dubbel.Pieter en ik zijn wat modelbouw betreft een.

16. VOLVO FH 16 750

VOLVO FH 16 750 In Memoriam Forum veteraan

Lid geworden:
    26 jan 2008

Hallo Adrie,

Leuk dat je verwijst naar jou site en naar de site van Pieter, maar...... hoe te vinden ?

Wil je zo vriendelijk zijn om even linkjes plaatsen naar de beide sites.

Zodat wij naar jullie mooie bouwwerken kunnen kijken !

17. adrie van gerwen

adrie van gerwen

Lid geworden:
    17 nov 2008
    Hallo piet.Ik vermoed dat ik een verkeerde term gebruik,ga naar mijn profiel of dat van pieter.Dan vind je bij pieter de foto's.
    vr.gr.adrie

18. VOLVO FH 16 750

VOLVO FH 16 750 In Memoriam Forum veteraan

Lid geworden:
    26 jan 2008
    Hallo Adrie,

Jij bedoeld waarschijnlijk het fotoboek van Pieter !

Oay, ik ga even kijken, bedankt.

19. B-Trucker

B-Trucker

Lid geworden:
    31 okt 2010
    Valt idd wel mee. Zoals ik het een beetje op die ene foto kan zien, staat het erg netjes en niet telang.

Hoef dus de skirts niet in te korten.

20. B-Trucker

B-Trucker

Lid geworden:
    31 okt 2010
    Even het mooie werk van Bred Last op tafel gelegt. De eerste stap is gezet en heb ik in huis.

Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina