zo vandaag maar is veder gegaan aan me giertank dit is een beetje me leidraad chassis maken passen van de banden tank ga ik maken van een 125 pvc pijp hier staat het schot al tussen met het rubber voor de pomp. de stuk dat ik weggezaagd heb is ivm dat de as moet kunnen schommelen. deze zal met steyreen weer dicht gemaakt worden ook de binnen kant maar gelijmt
Ruitensproeierpompje. Kost op de sloop geen drol en makkelijk in te bouwen door gaatje te boren rubber der in pomp der door te steken in het filmpje draait die bijna vol gas. Maar is nog redelijk doseerbaar
zie geen filmpie hoor, en ga je in het model ook echt mest doen dan??? zal lekker ruiken op een modelbeurs als je een demo geeft, hier rijden ze steeds kippestront uit ik wordt daar echt misselijk van al
zo de tank werkt!!!!!! nog heel veeel werk maar de kom water via de pomp uit! Ketsplaat strak maken zodat de boog netter word moet een kraantje tussen komen die via de servo bedient word omdat die door blijft lopen. onderstel ben ik ook niet te vreden over ach ja Trail and Error [media=youtube]rVwcnq-b6dw[/media]
ja een ruim meter naast de tank dus dat word op de zender flink knijpen(of gewoon met de trim laten draaien. maar 1.5 liter water op vol gas is met 30 seconden weg dus dat is gek zat! Zondag de eerste demo rijden met de tank gewoon is een dagje proberen en kijken of het heel blijft
HOI ik heb het filmpje gezien en da's een beste straal. en 1,5 liter in 30sec. dat is ook best rap. de tank voor de truck is wel ongeveer 6 liter. maar als je een siliconen brandstofslang pakt en er een servo naast zet die de slang met een rolletje dicht drukt. is een compact systeem. of deze werkt weet ik nog niet. maar dat had ik voor het zelfde probleem bedacht. een andere oplossing zou kunnen zijn. de buis vanaf de pomp eerst omhoog tot het hoogste punt en dan weer naar beneden. en naar achteren. een omgedraaide syfon in feite . het water zou dan drukloos niet weg moeten lopen. de 2e versie heb ik uitgetekend. omdat ik voor die Daf echt geen kanalen meer over heb. en het is de meest simpele oplossing. ik weet alleen niet wat het doet met de straal. en de capaciteit. want het zal best wel meer weerstand leveren. welke van de 2 echt werkt weet ik niet zover ben ik nog niet groete Peter
Peter ik had de slang al boven het waterpeil liggen met een bocht. Maar hij hevelt hem gewoon leeg. Had bedacht om een messing kraantje van een aquarium te pakken en met een servo laten werking. Ook nu ik hem geknepen in de straal en dat scheld een heel stuk.
oja hevelwerking. als die onderbroken kan worden zou het wel kunnenwerken. maar een servootje een een kraantje kan ook. groete Peter
Daar zeg wat heb nog een y stukje liggen. Als ik die der boven aan de slang tussen zet en dan de 3de terug de tank in duw? Minder capasiteit Beter doseerbaar en hij hevelt niet door. Gaat he vanavond proberen
zo weer aan me tank gesleuteld vandaag!!!!! spatborden slangenrek andere bruder tank op geofferd voor de deksel (deksel zit ivm de lijm der nog niet op uGRwDivdjfI[/media] holland tg 285 met schuitenmaker tank. - YouTube