Halloa mensen Deze SD DVR heb ik inmiddels enkele maanden in gebruik, dus dacht er es een review over te doen.. Wellicht heeft iemand er iets aan Links naar enkele leveranciers: Banggood.com €64.50 HobbyKing.com € 48 Specs: Card Format: SD A/V Input: 3.5mm plug A/V Output: 3.5mm plug Frame Rate: selectable 5/15/30fps Resolution: selectable 320x288/640x576/704x576 Voltage Input Range: 5~30V DC
Heb deze zelf ook in bezit en werkt erg fijn. Afstandsbediening reageert wat langzaam maar voor de rest prima. In vergelijking met de dvr van mijn Dominator V3 komt het beeld kwaliteit aardig overeen.
Ah! Dat laatste vroeg ik me al af Eigelijk had ik verwacht dat de Dominator V3 het beter zou doen (een nieuwe product)..
Opgenomen op een mistige dag met Dominator V3: Zal een filmpje met exact gelijk setup maar dan opgenomen met SD DVR z.s.m. posten.
Leuk filmpje. Is dat met een 3.6mm lens? Die OSD zou ik gek van worden. Dat home-pijltje wijst alleen naar links of naar rechts Martin
De lens is 2.8mm. Het home pijltje lijkt inderdaad erg eigenwijs te zijn maar dat komt omdat de pijl t.o.v. het noorden schijnt te staan. Is handig voor indicatie. Hoe verder je weg bent hoe nauwkeuriger hij is. Let eigenlijk meestal op het aantal graden die onderin staat. het scherm lay-out is te veranderen, wellicht probeer ik dat een keertje. Het betreft een Trace OSD van Skylark. (zonder RTH)
Mooie review hoor! Erg netjes. Hier het filmpje met opname via SD DVR. Ik zie toch wel degelijk verschil met Dominator V3 en SD DVR. Dominator V3 opname vind ik persoonlijk mooier.